نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۴

نمایش توانایی‌های کلاس Barbarian در تریلر جدید Diablo 4

شرکت بلیزارد تریلر جدیدی از بازی Diablo 4 منتشر کرده است که در آن توانایی‌های مبارزه کلاس Barbarian را می‌بینیم.

بلیزارد تاکنون با پخش تریلرهایی کوتاه، قدرت‌ها و گیم‌پلی دو کلاس Rogue و Sorcerer را به نمایش گذاشته است. حال این توسعه‌دهنده در یک تریلر مختصر جدید، کلاس Barbarian را در کانون توجه طرفداران بازی Diablo 4 قرار می‌دهد. همان‌طور که می‌توان از یک بربر تنومند انتظار داشت، توانایی‌های این کلاس شامل ضربات سنگین با پتک، فریادهای محکم و حملات چرخشی کوبنده خواهد بود.

مهارت‌های اصلی کلاس Barbarian در تنوع سلاح آن قرار دارد و این مبارزان می‌توانند همزمان چهار سلاح مختلف را با خود حمل کرده و در موقعیت‌های گوناگون آن‌ها را تعویض کنند. در تریلر منتشر شده ما می‌توانیم تبرهای دوقلو، پتک سنگین، زنجیر بلند و شمشیر مبارز بربر را مشاهده کنیم که هر کدام کارایی منحصر‌به‌فرد خود را دارند. بازیکنان می‌توانند با پتک‌های سنگین کلاس بربر، ضربه‌های محکمی به دشمنان بزنند و با استفاده از زنجیر آتشین و بلند آن، دشمنانی که آن‌ها و متحدانشان را محاصره کرده‌اند را دور کنند.

بااین‌حال طبق گزارش بازیکنانی که موفق شدند تست بتای بازی Diablo 4 را تجربه کنند، کلاس بربر مشکلات زیادی دارد. در همین راستا شرکت بلیزارد با انتشار یک پست بلاگ، به بازخورد بازیکنان واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد که سازندگان در حال بررسی این مشکلات و اعمال تغییرات هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش ۱۰ درصدی آسیب ضربه‌های بربر، افزایش قدرت توانایی Whirlwind و کاهش مصرف منابع در هنگام استفاده از Double Swing اشاره کرد.

دانلود از آپارات

بازی Diablo 4 در تاریخ ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. شرکت بلیزارد اخیرا تایید کرد توسعه این بازی تمام شده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Diablo 4 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده