نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

حتی نسخه معمولی بازی The Witcher 3 هم محتویات سخاوت‌مندانه‌ای را در خود دارد

بازی The Witcher 3: Wild Hunt فردا به صورت رسمی منتشر می‌شود و استودیو سی‌دی پراجکت رد، سازنده این بازی که حسابی خود را در دل طرفداران جای کرده، پیام و محتویات ویژه‌ای را در نسخه فیزیکی بازی برای شما قرار داده است. با زومجی همراه باشید.

در این روزها که ناشران حتی زحمت قراردادن راهنمای بازی را در نسخه‌های فیزیکی محصول خود نمی‌کشند، بسیار عالی است که سی‌دی پراجکت رد نشان می دهد هنوز گیمرها در راس این صنعت قرار دارند و به همین دلیل باید به آن‌ها اهمیت داد.

تا امروز مشخص شده است که پس از عرضه The Witcher 3: Wild Hunt، تعداد ۱۶ بسته الحاقی رایگان برای این بازی عرضه می‌شود، اما نسخه معمولی بازی که قیمت آن ۶۰ دلار است، علاوه بر پیام استودیو به خریداران بازی که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت، شامل نقشه بازی، چند برچسب مخصوص، موسیقی‌های کامل بازی، کتابچه‌ای مخصوص از دنیای بازی، کد اختصاصی برای بخش Battle Arena و کتاب کامیک دیجیتالی بازی با نام House of Glass خواهد بود.

The Witcher 3 Wild Hunt (1)

زمانی که ناشران همین محتویات را در نسخه مخصوص بازی‌های خود قرار می‌دهند و با قیمت ۷۰ الی ۸۰ دلار به مخاطبان می‌فروشند، این حرکت سی‌دی پراجکت رد نشان می‌دهد پول گیمرها و علاقه‌ای که به خرید بازی موردعلاقه خود دارند ارزش بسیار زیادی دارد.

اما در ادامه نگاهی به پیام این استودیو به خریداران در جعبه نسخه معمولی بازی می‌اندازیم:

اول از همه، از حمایت شما نهایت سپاس را داریم. از این‌که پولی که به زحمت بدست آوردید را در راه خرید بازی ما خرج کردید تشکر می‌کنیم و امیدواریم از تجربه این بازی لذت ببرید. حدود ۲۰۰ نفر از ما حدود سه سال گذشته را صرف ساخت The Witcher 3: Wild Hunt کردیم و با کمال افتخار این بازی را به شما ارائه می‌کنیم.

در سی‌دی پراجکت رد زمانی که شما بازی ما را می‌خرید، ما متعهد هستیم با حمایت رایگان، بروز رسانی و محتویات بی‌نظیر حمایت خود از بازی را ادامه دهیم. برای این‌که به ما اعتماد کردید و بازی ما را خریداری کردید مدیون شما برای انجام این کارها هستیم. برای تشکر از شما، چیز مخصوصی را برای شما فراهم کردیم. پس از عرضه بازی،می‌توانید ۱۶ بسته الحاقی بازی را به صورت رایگان روی پلتفرم خود دریافت کنید.

از حمایت شما سپاس‌گذاریم و آرزوی یک تجربه نسل بعدی شگفت‌انگیز از یک بازی نقش‌آفرینی را برای شما داریم.

The Witcher 3 Wild Hunt (2)

نظر شما در رابطه با این حرکات شگفت‌انگیز و سخاوت‌مندانه سی‌دی پراجکت رد چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده