نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۲

رکورد فوق‌العاده سیمز ۴ در تعداد بازیکنان

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که بازی The Sims 4 رکورد جدیدی را در زمینه تعداد بازیکن به ثبت رسانده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Electronic Arts از عبور تعداد بازیکن‌های The Sims 4 از مرز ۷۰ میلیون نفر در سراسر جهان خبر داده است. بازی سیمز ۴ محصول ۲۰۱۴ با این رکورد بیشترین میزان تجربه توسط بازیکن‌ها در تاریخ این مجموعه ۲۳ ساله را داشته است. نسخه چهارم The Sims از زمان عرضه رایگان در اکتبر ۲۰۲۲ بیش از ۱۶ میلیون بازیکن تازه جذب کرد و میانگین کاربران هفتگی آن ۵۳ درصد افزایش داشته است.

آخرین بسته گسترش‌دهنده پولی The Sims 4 تحت عنوان Growing Together در ماه مارس عرضه شد و نسبت‌به سایر بسته‌های الحاقی بازی بیشترین میزان فروش در هفته نخست انتشار را داشت. شرکت الکترونیک آرتز از سال ۲۰۱۵ بسته‌های الحاقی زیادی را برای سیمز ۴ منتشر کرده است، اما هیچ‌یک به خوبی بسته الحاقی نهایی عمل نکردند. این بازی در سپتامبر ۲۰۱۴ برای کامپیوتر و در سال ۲۰۱۷ برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد.

بازی سیمز ۴ تا فوریه ۲۰۱۹ بالغ‌بر ۱ میلیارد دلار درآمد داشته و تا فوریه ۲۰۲۱ توسط بیش از ۳۳ میلیون بازیکن تجربه شده است. شرکت الکترونیک آرتز در اکتبر سال گذشته از نسخه بعدی سیمز با اسم رمز Project Rene رونمایی کرد. این رونمایی با نگاهی اجمالی به برخی از ابزارها همراه بود که بازیکن‌ها در زمان عرضه بازی قادر به استفاده از آن‌ها خواهند بود. درحال‌حاضر نسخه پنجم سیمز در استودیو Maxis مراحل اولیه توسعه را پشت سر می‌گذارد.

بازیکن‌ها می‌توانند بازی The Sims 5 را به‌شکل انفرادی یا مشارکتی در بسیاری از پلتفرم‌ها ازجمله موبایل تجربه کنند. شرکت الکترونیک آرتز به انتشار به‌روزرسانی برای بازی The Sims 4 ادامه می‌دهد و به‌مرور زمان امکان تجربه نسخه Early Access سیمز ۵ را برای تعداد محدودی از بازیکن‌ها فراهم می‌کند. شرکت پارادوکس اینتراکتیو اخیرا اعلام کرد که نسخه دسترسی زودهنگام بازی Life by You، رقیب سیمز را در ماه سپتامبر منتشر می‌کند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده