نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۴

رونمایی از بازی Monster Hunter Now برای موبایل با انتشار یک تریلر

شرکت کپکام با انتشار یک تریلر کوتاه، بازی موبایل Monster Hunter Now را معرفی کرد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت کپکام نسخه جدید سری مانستر هانتر خود را معرفی کرد. این بازی Monster Hunter Now نام دارد که یک بازی موبایلی است که توسط استودیو نیانتیک، سازنده بازی Pokemon GO در دست تولید قرار دارد. در ادامه کپکام با انتشار یک تریلر کوتاه اعلام کرد بازی Monster Hunter Now در ماه سپتامبر آینده روی گوشی‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود و در حال حاضر ثبت‌نام‌ها برای شرکت در تست بتای خصوصی آن آغاز شده است.

به مانند Pokemon GO، بازی Monster Hunter Now به‌لطف استفاده از فناوری‌های واقعیت افزوده به بازیکنان امکان مبارزه و رویارویی با انواع هیولاها در دنیای واقعی را خواهد داد. در ادامه ریوزو سویجیموتو، تهیه‌کننده سری مانستر هانتر درباره این بازی جدید توضیح داد:

«Monster Hunter Now یک بازی جدید و بی‌سابقه از مجموعه است که بازیکنان را وسوسه می‌کند تا به همراه پالیکوی خود بیرون بروند و با هیولاهایی فوق‌العاده در دنیای واقعی رو‌به‌رو شوند. تکنولوژی واقعیت-مجازی شرکت نیانتیک یک تجربه شکار هیولای در دسترس و بی‌وقفه را ارائه می‌کند؛ به‌طوری که می‌توان آن را به‌راحتی بازی کرد و از تجربه گیم‌پلی و اکشنی که فقط سری Monster Hunter می‌تواند ارائه دهد، لذت برد. بیایید به دنیای واقعی برویم و از شکار هیولاها لذت ببریم».

جان هانکه، بنیان‌گذار و رئیس شرکت نیانتیک در ادامه گفت: «Monster Hunter Now بهترین تجربه برای هر کسی خواهد بود که رویای جنگیدن با هیولاهای حماسی و مبارزه با آن‌ها درکنار دوستان خود را دارد. Monster Hunter Now یک فرصت عالی برای آوردن این مجموعه به دنیای واقعی است و تجربه‌ای پر از هیولاهای خارق‌العاده، شکارهای جذاب و فرصت‌هایی برای کار گروهی را با بهترین گرافیک ممکن روی موبایل ارائه می‌کند».

دانلود از آپارات

بازیکنان می‌توانند در بازی Monster Hunter Now به‌صورت تک‌نفره یا گروهی به شکار هیولاها بپردازند. به‌گفته کپکام، این بازی شامل مکانیسم Paintball خواهد بود که بازیکنان با استفاده از آن قادر هستند هیولاهایی را که پیدا می‌کنند انتخاب کنند و بعدا با آن‌ها در خانه به مبارزه بپردازند. همچنین همراهان می‌توانند در حین گشت‌و‌گذار در محیط‌ها، هیولاها را با پینت‌بال علامت‌گذاری کنند تا بازیکنان دیگر نیازی به بررسی مداوم صفحه‌نمایش نداشته باشند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده