نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱

مارک هیلی استودیو مدیا مولکول را ترک می‌کند

مارک هیلی یکی از بنیان‌گذاران استودیو بازی‌سازی مدیا مولکول به‌زودی این استودیو را ترک خواهد کرد.

طی هفته‌های اخیر استودیو بازی‌سازی مدیا مولکول با تغییرات زیادی مواجه شده است. همان‌‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، استودیو مورد نظر در روزهای اخیر اعلام کرد که به پشتیبانی خود را از بازی Dreams که در سال ۲۰۲۰ میلادی در دسترس قرار گرفت، در ماه سپتامبر پایان خواهد داد.

هدف از این امر تمرکز اعضای Media Molecule روی ساخت و توسعه پروژه جدید است. طبق اخبار منتشر‌شده اثر جدید این استودیو دنباله بازی Dreams نخواهد بود. براساس تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، استودیو موردنظر در روزهای آتی تغییرات قابل‌توجهی را در بخش مدیریت خود تجربه خواهد کرد.

تصویری از بازی Dreams

مارک هیلی که به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران این استودیو خوش‌سابقه شناخته می‌شود، به‌تازگی در توییتر خود تایید کرد که مدیا مولکول را ترک می‌کند. طبق گفته هیلی، هدف او از انجام این کار، ترسیم یک دوره جدید بوده و کارگردان خلاق بازی Dreams به فعالیت خود در صنعت ویدیوگیم ادامه خواهد داد. با‌این حال جزئیات بیشتری از این امر در دسترس نیست.

این شخص استودیو بازی‌سازی Media Molecule را در سال ۲۰۰۶ میلادی تاسیس کرد و قبل از کارگردانی بازی Dreams در ساخت دو نسخه اول سری بازی‌های Little Big Planet نیز نقش مهمی را ایفا کرده است.

نظر شما عزیزان چیست؟ به نظر شما استودیو موردنظر با ترک یکی از اشخاص مهم خود چه رویکردی را نسبت به پروژه‌های آینده خود اتخاذ خواهد کرد؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده