نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹

پیوستن مدیر نوآوری Halo Infinite به نتفلیکس برای توسعه یک بازی مولتی‌پلتفرم AAA

جوزف استیتن پس از جدایی از مایکروسافت به نتفلیکس گیمز پیوست تا روی یک بازی مولتی‌پلتفرم AAA کار کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جوزف استیتن، توسعه‌دهنده‌ی باسابقه مجموعه بازی‌های بزرگی نظیر Halo و Destiny به نتفلیکس گیمز پیوسته است. اکنون جوزف استیتن به‌عنوان مدیر نوآوری یک بازی مولتی‌پلتفرم با کیفیت ساخت AAA مشغول به کار شده است که در Netflix Games مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

وی با انتشار یک توئیت از شروع کار روی یک مجموعه تازه در نتفلیکس گیمز خبر داد که مراحل توسعه را سپری می‌کند. این توسعه‌دهنده باتجربه در این توئیت تأیید کرد که یکی از مسئولیت‌هایش همکاری با توسعه‌دهندگان دیگر برای «ساختن دنیایی مملو از شخصیت‌های نمادین، اسرار مبهم و ماجراجویی‌های بی‌انتها» است.

اوایل سال جاری شایعاتی مبنی‌بر جدایی جوزف استیتن از استودیو ۳۴۳ اینداستریز برای پیوستن به بخش نشر آثار ایکس باکس منتشر شد که علت آن تعدیل نیرو تعداد زیادی از کارمندان مایکروسافت بود. شرکت Microsoft اخیرا از جدایی مدیر نوآوری Halo Infinite از شرکت خبر داد و جوزف استیتن نیز این موضوع را در توئیتر تأیید کرد.

جوزف استیتن به‌عنوان کارگردان سینمایی بازی‌های Halo: Combat Evolved ،Halo 2 و Halo 3 فعالیت داشت و به‌عنوان نویسنده ارشد بازی Destiny با شرکت Bungie همکاری کرد. این توسعه‌دهنده مجرب پس از ترک بانجی دوباره به ایکس باکس پیوست و برای توسعه کمپین بازی Halo Infinite با استودیو 343Industries همکاری کرد.

نتفلیکس هنوز هیچ جزئیاتی از بازی در دست توسعه جوزف استاتن منتشر نکرده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده