نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲

معرفی بازی Harry Potter: Quidditch Champions برای کامپیوتر و کنسول‌ها

یک ویدیوگیم چندنفره رقابتی براساس کوئیدیچ، بازی خیالی مجموعه هری پاتر برای کامپیوتر و کنسول‌ها معرفی شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Warner Bros. Games و استودیو Unbroken بازی جدیدی از دنیای Harry Potter را معرفی کردند. این بازی براساس کوئیدیچ، بازی خیالی مجموعه هری پاتر است. این بازی که Harry Potter: Quidditch Champions نام دارد، برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

شرکت Warner Bros. Games درکنار رونمایی از Harry Potter: Quidditch Champions اعلام کرد که یک پلی‌تست محدود برای این بازی در تاریخ ۱ و ۲ اردیبهشت (۲۱ و ۲۲ آوریل) برگزار می‌شود. بازیکن‌ها می‌توانند برای شرکت در پلی‌تست در وب‌سایت رسمی بازی ثبت‌نام کنند. با استناد به این وب‌سایت، بازی هری پاتر: کوئیدیچ چمپیون اثری چندنفره رقابتی خواهد بود و به‌عنوان یک «تجربه مستقل و کامل از کوئیدیچ» توصیف می‌شود.

بازی Harry Potter: Quidditch Champions امکان خلق کاراکترهای دلخواه را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد و گزینه‌های شخصی‌سازی مختلفی را در دسترس قرار می‌دهد. گیمرها می‌توانند به‌شکل انفرادی یا با دوستان در حالت‌های رقابتی آنلاین به تجربه بازی بپردازند. شرکت Warner Bros. Games هنوز تاریخ انتشار این بازی را اعلام نکرده است و نمی‌دانیم که این اثر رقابتی علاوه‌بر کامپیوتر به کدام یک از کنسول‌ها راه خواهد یافت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده