نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۸

احتمال کار استودیو inXile روی یک بازی جدید از IP قدیمی

طبق اطلاعات موجود در پروفایل لینکدین یکی از اعضای سابق inXile Entertainment، به نظر می‌رسد این استودیو در حال توسعه یک بازی جدید از یک مجموعه قدیمی است.

استودیو بازی‌سازی inXile Entertainment در طی سال‌های گذشته در توسعه و ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی مهم و باکیفیتی نقش داشته است. در میان این آثار می‌توان به بازی Wasteland 3 اشاره کرد که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این اثر توانست به میانگین نمره ۸۵ در متاکریتیک دست یابد. باتوجه‌به صحبت‌های مطرح‌شده، سوالات زیادی پیرامون پروژه بعدی استودیو موردنظر وجود دارد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار دنیای بازی، به نظر می‌رسد حداقل یکی از پروژه‌های آینده این استودیو براساس یک آی‌پی قدیمی و شناخته شده باشد.

جرج ویلیامز، یکی از اعضای سابق این استودیو که از ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ در inXile مشغول به کار بوده است، در پروفایل لینکدین خود اعلام کرده است که روی پروژه آینده و معرفی‌نشده این شرکت که به‌عنوان بخشی (قسمت جدید) از یک IP قدیمی شناخته می‌شود، کار کرده است.

تصویر پروفایل لینکدین یکی از اعضای سابق inXile Entertainment

جالب است بدانید inXile Entertainment در گذشته تایید کرده بود که روی ساخت و توسعه حداقل دو بازی کار می‌کند. یکی از آن‌ها یک اثر نقش‌آفرینی اول شخص شوتر است که بازیکنان را در یک محیط استیم پانک قرار خواهد داد. با‌این‌‌حال در مورد پروژه دوم تا به این لحظه اطلاعات چندانی در دسترس نیست. در گذشته صحبت‌های پیرامون این امر وجود داشت. گفته‌ می‌شد در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ این پروژه در مراحل اول تولید خود بوده است. درنهایت باید اشاره کرد که اطلاعات موجود در لینکدین جرج ویلیامز اشاره دقیقی به این امر نکرده است.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا ساخته‌های قبلی این استودیو را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده