// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۱

فاش شدن تصویر هنری بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon

به‌تازگی تصویر هنری جدیدی از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon فاش شده است که به احتمال نزدیک بودن اخبار بیشتر از این بازی اشاره دارد.

پس از رده‌بندی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در کشور کره جنوبی، اکنون تصویر هنری بازی فاش شده است که یک ربات تخریب‌شده را به تصویر می‌کشد. این تصویر ابتدا توسط یک کاربر ردیت با نام Eliwats17 ازطریق قابلیت پیش-نصب ایکس باکس یافته شد و سپس دیگر کاربران با استفاده از همین قابلیت یک نسخه باکیفیت‌تر هم پیدا کردند که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تصویر هنری افشاشده بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon

همچنین یک کاربر توییتر با نام Okami Games گفت این پیش-نصب در نسخه ۲.۱.۰.۱ است که بدان معنا است که احتمال دارد به‌زودی شاهد یک معرفی جدید از بازی باشیم که احتمال دارد با رده‌بندی سنی اخیر آن در ارتباط باشد. دیگر شایعات حاکی‌از آن است که بازی اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر عرضه می‌شود؛ پس احتمالا در هفته‌های پیش‌رو می‌توانیم منتظر انتشار اخبار جدیدی از بازی Armored Core 6 باشیم.

تصویر نسخه پیش-نصب بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در ایکس باکس

البته ممکن است شرکت بندای نامکو و استودیو فرام سافتور معرفی را برای یک رویداد بزرگ مثل سامر گیم فست برنامه‌ریزی کنند که در ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) برگزار خواهد شد. بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده