نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶

احتمال جدایی مدیر مجموعه هیلو از مایکروسافت

ظاهرا فرانک اوکانر، مدیر هیلو پس از نزدیک به دو دهه کار روی مجموعه تصمیم به ترک مایکروسافت گرفته است.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز یکی از چند استودیو ایکس باکس بود که در اوایل سال جاری تحت تأثیر تعدیل نیرو گسترده مایکروسافت قرار گرفت و دوره پرفرازونشیبی را سپری می‌کند. جوزف استاتن، مدیر نوآوری بازی Halo Infinite اخیرا تأیید کرد که تصمیم به ترک شرکت Microsoft گرفته است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا یکی از چهره‌های کلیدی توسعه مجموعه بازی‌های هیلو نیز راه خود را از مایکروسافت جدا کرده است.

طبق گزارش رسانه Windows Central، ظاهرا فرانک اوکانر، مدیر مجموعه هیلو شرکت مایکروسافت را ترک کرده است. به‌روزرسانی اخیر صفحه لینکدین فرانک اوکانر نشان می‌دهد که او در ماه آوریل از شرکت Microsoft جدا شده است.

فرانک اوکانر از سال ۲۰۰۴ روی مجموعه هیلو کار می‌کند و تقریبا دو دهه پیش کارش را با Halo 2 آغاز کرد. او یکی از چهره‌های کلیدی در رشد و توسعه سری بازی‌های Halo محسوب می‌شود که نهایتا به مدیر نوآوری ارشد مجموعه تبدیل شد. هنوز مایکروسافت و استودیو 343Industries اظهارنظری درباره خروج فرانک اوکانر نکرده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از این است که استودیو ۳۴۳ اینداستریز در مسیر تحول قرار دارد و درحال‌حاضر مشغول توسعه هیچ پروژه تک‌نفره‌ای از مجموعه هیلو نیست؛ هرچند استودیو Certain Affinity به کار روی بخش Tatanka بازی Halo Infinite ادامه می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که استودیو 343Industries موتور بازی‌سازی Slipspace Engine را کنار گذاشته است و می‌خواهد برای توسعه آثار آتی خود از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ استفاده کند.

مدتی قبل مایکروسافت تأیید کرد که استودیو ۳۴۳ اینداستریز در آینده به توسعه بازی‌های هیلو ادامه می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده