// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۶

زمان عرضه Spider-Man 2 ممکن است باعث تاخیر بازی Suicide Squad شده باشد

به‌گفته یکی از خبرنگاران معتبر، ممکن است تاریخ عرضه بازی اسپایدرمن ۲ در تأخیر بازی Suicide Squad: Kill The Justice League تأثیرگذار بوده باشد.

چند روز پیش بود که اعلام شد بازی Suicide Squad: Kill The Justice League با تأخیر مواجه شده است و برخی دلیل آن را حذف یا بازنگری دسترسی دائم بازی به اتصال اینترنت می‌دانستند. اما به‌گفته جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ، ممکن است عرضه بازی Spider-Man 2 در ماه سپتامبر یکی دیگر از دلایل این تأخیر باشد تا بازی با دیگر آثار رقابت نکند.

در توییتر کاربری برای جیسون شرایر نوشت: «فکر می‌کنم یک عرضه پلی استیشن در ماه سپتامبر یا دسامبر که از آن خبر نداریم وجود دارد که باعث شده Suicide Squad تا فوریه تأخیر بخورد». در جواب این کاربر هم شرایر نوشت: «احتمال دارد عرضه اسپایدرمن ۲ در سپتامبر یکی از فاکتورهای [این تأخیر] باشد».

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League ابتدا قرار بود در می ۲۰۲۳ منتشر شود که اکنون زمان عرضه بازی تا تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) عقب افتاده است. استودیو راک‌استدی، سازنده بازی بیان کرد این تصمیم سخت اما ضروری برای بهبود بازی اتخاذ شده است. البته ممکن است دلیل دیگر این تأخیر بازخورد منفی کاربران به بازی باشد؛ به‌خصوص پس از نمایش آن در State of Play سونی. جز کوردن هم گفته این تأخیر برای حذف دسترسی آنلاین این بازی است.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده