نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶

احتمال تأخیر بازی Suicide Squad به‌خاطر بازنگری یا حذف اتصال دائم به اینترنت

جز کوردن ادعا کرد که یکی از دلایل تأخیر Suicide Squad: Kill The Justice League بازنگری یا حذف مولفه اتصال دائم به اینترنت بوده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال یکی از دلایل تأخیر بازی Suicide Squad: Kill The Justice League را اصلاح مولفه اتصال همیشگی به اینترنت عنوان کرده است. استودیو راک‌استدی اخیرا اعلام کرد که این بازی اکشن ماجراجویی نه طی ماه آینده، بلکه در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) در دسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

جز کوردن با انتشار یک توئیت تازه از دلیل تعویق تقریبا یک ساله بازی Suicide Squad: Kill The Justice League پرده برداشت: «شنیده‌ها حاکی از این است که یکی از دلایل تأخیر بازی جوخه انتحار بازنگری یا حذف مولفه اتصال دائم به اینترنت است». این بازی پس از نمایش در یک شوکیس بزرگ در اوایل سال جاری با واکنش منفی بسیاری از بازیکن‌ها روبه‌رو شد که از عملکرد آن به‌عنوان اثری لوتر شوتر با المان‌های لایو-سرویس انتقاد کردند.

البته شاید طرفدارها نباید انتظار تغییر ماهیت Suicide Squad: Kill The Justice League را داشته باشند. جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ پیش از به تعویق افتادن انتشار جوخه انتحار اعلام کرد که هسته اصلی بازی در صورت تأخیر تغییر نخواهد کرد. باعنایت‌به اینکه زمان زیادی برای ایجاد تغییرات گسترده در همه مکانیک‌های بازی نیاز است، ظاهرا تأخیر اخیر بیشتر برای بهینه‌سازی باشد. به‌هرشکل این موارد هنوز رسما توسط استودیو Rocksteady تأیید نشده است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده