نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴

شرکت رمدی از لوگو جدید خود رونمایی کرد

در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت رمدی اینترتینمنت از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

شرکت رمدی به‌ویژه در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است و در حال حاضر چندین پروژه بزرگ و موردانتظار را در دست توسعه دارد تا در آینده در دسترس بازیکنان قرار دهد. حال این توسعه‌دهنده در همراهی با بلندپروازی‌های آینده خود تصمیم گرفته است لوگوی جدیدی را جایگزین لوگوی قدیمی خود کند که به مدت ۲۰ سال از آن استفاده کرد.

توماس پوها، مدیر بخش ارتباطات رمدی درباره‌ی رونمایی از این لوگوی جدید توضیح داد: «گلوله گنجانده‌شده در حرف R که در لوگوی قدیمی استفاده شده بود، نشان‌دهنده دوران موفقیت ما با مجموعه Max Payne است اما ما اکنون بسیار بزرگتر از سازنده یک بازی هستیم. ما مجموعه‌ای گسترده از بازی‌های جدید و قدیمی داریم. زمان آن رسیده بود که هویت بصری خود را به‌روزرسانی و بازتعریف کنیم تا موفقیت بیشتری به ارمغان آوریم، تکامل خود را در طول سال‌ها به نمایش بگذاریم و دیدگاه خود را از رمدی امروز بهتر بیان کنیم».

لوگوی جدید شرکت رمدی

رمدی اینترتینمنت در حال حاضر تعدادی از بازی‌های مهم را در دست توسعه دارد و امیدوار است که هر سال یک بازی جدید عرضه کند. اولین بازی Alan Wake 2 است که به‌عنوان یک بازی ترسناک تمام عیار توصیف می‌شود و قرار است امسال به دست بازیکن‌ها برسد. علاوه‌بر این، رمدی روی دو پروژه از مجموعه Control کار می‌کند که یکی از آن‌ها پروژه Condor، یک اسپین‌آف کوآپ و دیگری بازی Control 2، یک دنباله تک‌نفره است. در همین حال، رمدی با شرکت تنسنت برای کار روی بازی تیراندازی چندنفره و رایگان با نام رمز Vanguard همکاری دارد. علاوه‌بر این، رمدی با مشارکت راکستار در حال بازسازی دو نسخه اول سری Max Payne است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده