نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۹

انتشار تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West

به‌تازگی استودیو گوریلا گیمز تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West را منتشر کرده است.

پاییز سال گذشته در جریان مراسم The Game Awards 200 بود که سونی با انتشار یک تریلر از بسته الحاقی بازی هورایزن فوربیدن وست با نام Burning Shores رونمایی کرد. این بسته گسترش دهنده قرار است محتوای داستانی جدیدی را به‌همراه محیط‌هایی تازه به بازی Horizon Forbidden West اضافه کند.

در حال حاضر بسته‌الحاقی Burning Shores با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در دسترس بوده و کاربران می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West منتشر شده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همان‌طور که شما عزیزان در بالا مشاهده کردید، در این ویدیو تقریبا دو دقیقه‌ای، الوی، پروتوگانیست این مجموعه به سمت خرابه‌های لس آنجلس که هم‌اکنون نیمی از آن در آب غرق شده و در مجاورت مناطق آتش‌فشانی فعالی قرار دارد، قدم می‌گذارد. نکته قابل‌توجه ظهور یک تهدید ماشینی جدید است. الوی به همراه قبیله کوئن و یک همراه جدید با نام Reyka در تلاش برای جلوگیری از آن است. تصاویر و جزئیات بصری این ویدیو بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسند.

از طرفی دیگر نیز، تریلر موردنظر نگاهی به کاراکتر ریکا دارد که در طول پیشبرد قصه این بسته‌احالقی درکنار قهرمان بازی سفر کرده به جنگ می‌پردازد. همچنین ما درکنار تماشای مکان‌های مختلف نقشه جدید، پیمایش با Waterwing را نیز می‌بینیم.

بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا بازی اصلی را تجربه‌ کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده