نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰

رونمایی از بازی RIDE 5 با انتشار یک تریلر جذاب

شرکت Milestone نسخه جدید مجموعه مسابقات موتورسواری RIDE را با یک تریلر جذاب معرفی کرد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت Milestone، سازنده سری شبیه‌ساز مسابقات موتورسواری RIDE، با پخش یک تریلر جذاب از بازی RIDE 5 رونمایی کرد. این توسعه‌دهنده ایتالیایی با انتشار نسخه‌های قبلی این مجموعه توانسته بود جای خود را در دل طرفداران مسابقات موتورسواری محکم کند و حال به نظر می‌رسد به‌دنبال ادامه دادن به موفقیت‌های گذشته خود با یک نسخه تماما نسل نهمی است.

Milestone در مورد بازی RIDE 5 توضیح داد: «RIDE 5 بازیکنان را در دنیایی گسترده غوطه‌ور می‌کند تا سفر خود را در میان مسابقات موتورسواری آغاز کنند. آن‌ها می‌توانند در سراسر دنیا سفر کنند و درحالی‌که موتورهای رویایی خود را به همراه دارند، در بهترین مناطق به رقابت بپردازند». بازیکنان در این نسخه با رقبای مختلفی رو‌به‌رو خواهند شد که هر کدام ویژگی و تاریخچه خاص خود را دارند. در همین حال یک HQ اختصاصی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که در آن می‌توانند به مکانیک و تجهیزات مختلف دسترسی داشته باشند.

باتوجه‌به اینکه بازی RIDE 5 یک اثر نسل نهمی است، می‌توانیم انتظار بهبودهای فنی زیادی را برای آن داشته باشیم. این بازی شامل سیستم تولید رویه‌ای ابرهای سه‌بعدی جدید، آب و هوای پویا با تاثیر واقعی بر شرایط مسابقه و بهبودهای دیگر خواهد بود. همچنین بخش Race Creator جدید در این بازی قرار داده شده است تا بازیکنان انواع سناریوهای مسابقه‌ای را به دلخواه و بدون محدودیت بسازند. علاوه‌براین، مجموعه پیشرفته‌تری از گزینه‌ها و تجهیزات کمک رانندگی در اختیار بازیکنان خواهد بود تا یادگیری بازی را برای افراد تازه‌وارد ساده‌تر کنند.

دانلود از آپارات

بازی RIDE 5 در روز ۱ شهریور (۲۳ آگست) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده