// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۸

افزایش چشم‌گیر فروش Final Fantasy 16 پس از شوکیس دیروز

پس از نمایش دیروز بازی Final Fantasy 16 در State of Play، پیش‌فروش این ویدئوگیم افزایش شدیدی داشته است.

پس از شوکیس دیروز، فروش بازی Final Fantasy 16 به‌شدت بیشتر شده است. دیروز در جریان State of Play پلی استیشن شاهد یک نمایش طولانی از گیم‌پلی بازی فاینال فانتزی ۱۶ بودیم و امروز، این بازی با عبور از آثاری مثل Star Wars Jedi: Survivor، بازی NBA 2K23، ریمیک رزیدنت ایول ۴ و ریمیک Dead Space در صدر چارت پرفروش‌ترین ویدئوگیم‌های آمازون آمریکا قرار گرفته است.

جالب اینکه رتبه اول به نسخه دیلاکس ۱۰۰ دلاری بازی اختصاص دارد و نسخه معمولی ۷۰ دلاری آن در جایگاه چهارم قرار گرفته است. می‌توان ادعا کرد شوکیس جدید Final Fantasy 16 بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده است. زیرا آن‌ها حاضرند صد دلار برای این بازی نقش‌آفرینی جدید در روز اول بپردازند.

اگر بازخوردهای آنلاین را درنظر بگیریم، این نمایش مورد استقبال طرفداران فاینال فانتزی هم قرار گرفته است. یکی از طرفداران بازی در توییتر نوشت: «به‌تنهایی تمامی شایعات پیرامون بازی را نابود کرد. بازی حرفش را زد». شخصی دیگر هم نوشت «اکنون همه در حال داد زدن و دیوانه‌بازی هستند که برای من جذاب است».

ظاهرا طی چند هفته گذشته در فضای اینترنت این بازی مورد شک قرار گرفته بود. برخی به گیم‌پلی و گرافیک بازی مشکوک بودند. برای همین طرفدار اول گفت حرف‌وحدیث پیرامون بازی نابود شد. گفتنی است با وجود دو ماه ماندن به زمان عرضه، روند اصلی ساخت Final Fantasy 16 تمام شده است.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده