نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۷

تأخیر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تا سال ۲۰۲۴

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League استودیو راک‌استدی یک بار دیگر به تعویق افتاد و اکنون در فوریه سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.

در ماه گذشته گزارش‌هایی مبنی‌بر تأخیر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به‌خاطر واکنش منفی طرفدارها به آخرین نمایش گیم‌پلی منتشر شد که از تعویق احتمالی آن تا سال ۲۰۲۴ خبر می‌دادند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو راک‌استدی با انتشار بیانیه جدیدی این موضوع را رسما تأیید کرد.

استودیو Rocksteady و شرکت WB Games اعلام کردند که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اکنون تقریبا یک سال دیرتر از زمان انتشار قبلی روانه بازار می‌شود. این بازی شوتر جهان-باز ابرقهرمانی قبلا برای انتشار در ماه آینده برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون تا تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) به تعویق افتاده است.

راک‌استدی اظهار داشت: «این تصمیم دشوار اما ضروری را اتخاذ کردیم تا زمان لازم برای ارائه بهترین تجربه ممکن را به بازیکن‌ها داشته باشیم. از جامعه طرفداران بی‌نظیرمان برای حمایت‌های بی‌وقفه، شکیبایی و درک‌شان سپاسگزاریم. جزئیات بیشتری برای انتشار در ماه‌های آتی وجود دارد و سال آینده مشتاقانه منتظر دیدن‌تان در متروپلیس هستیم».

این نخستین‌بار نیست که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League با تأخیر مواجه می‌شود. این بازی در ابتدا برای عرضه در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده بود، اما تا می ۲۰۲۳ و سپس تا فوریه ۲۰۲۴ به تعویق افتاد. اکنون به نظر می‌آید این بازی ۹ سال پس از انتشار Batman: Arkham Knight، آخرین بازی راک‌استدی در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League درحال‌حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در زمان عرضه به پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر راه می‌یابد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده