// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۴

تریلر جدید Final Fantasy 16 با محوریت مبارزات بازی

در جریان رویداد State of Play، تریلر ۲۰ دقیقه‌ای بازی Final Fantasy 16 به‌نمایش درآمد و شاهد مکانیسم‌های مبارزه‌ای بازی بودیم.

Final Fantasy 16 را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای هواداران بازی‌های هک اند اسلش و مخصوصا سری فاینال فانتزی دانست. محصولی که حتی نسبت به نسخه پانزدهم، تغییر بسیاری را از نظر گیم‌پلی به خود دیده است. چندی سونی اعلام کرد که State of Play جدیدی را بامحوریت بازی Final Fantasy 16 مشاهده خواهیم کرد. به‌عبارتی در این رویداد قرار است تریلری تقریبا ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی نمایش داده شود.

در جریان تریلر منتشر شده، کاربران در نقش کلایو رازفیلد قرار گرفته و او می‌تواند کومبوها و ضربات مختلفی را پیاده‌سازی کند. اشاره کنم که سیستم مبارزات بازی به‌صورت کامل همزمانی بوده و خبری از المان‌های نوبتی در نسخه شانزدهم نیست. همچنین بازی با یک پیش درآمد از ۲۰ سالگی کلایو آغاز شده تا کاربران به‌خوبی بتوانند با گذشته این کاراکتر ارتباط برقرار کنند.

در ادامه مشخص شد که فاینال فانتزی ۱۶ دارای یک World Map بوده که شامل محیط‌های مختلفی می‌شود. ازاین‌رو کاربران می‌توانند هر زمان که دوست داشتند، آزادانه در جهان بازی به گشت‌و‌گذار پرداخته و با رفتن به محیط‌های مختلف، مأموریت‌های اصلی و فرعی خود را کامل کنند. یکی دیگر از موارد جالب گیم‌پلی، بر می‌گردد به هم تیمی‌های شما. با اینکه کلایو دارای هم‌تیمی است، اما بازیکن به‌صورت کامل هدایت او را برعهده گرفته و سایر هم‌تیمی‌ها، توسط هوش‌مصنوعی هدایت می‌شوند.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ یک تیر ماه (۲۲ ژوئن) برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. همچنین در زیر هم می‌توانید رویداد پخش شده از بازی Final Fantasy 16 در State of Play را تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

تماشا از یوتوب | دانلود از آپارات


منبع یوتوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده