// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۳

به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی The Lord of the Rings: Gollum

با اعلام سازندگان، ساخت بازی The Lord of the Rings: Gollum به اتمام رسید و گیمرها در تاریخ مقرر می‌توانند به تجربه‌ی این اثر بپردازند.

پس از گذشت سال‌ها در دست ساخت بودن و تاخیرهای متعدد، بالاخره در تاریخ ۴ خرداد (۲۵ می) شاهد انتشار بازی The Lord of the Rings: Gollum خواهیم بود. به‌تازگی اکانت رسمی این بازی در توییتر خبر پایان یافتن مراحل ساخت بازی جدید ارباب حلقه‌ها را اعلام کرده است و بر همین اساس به احتمال بسیار زیاد در تاریخ اعلام شده می‌توانیم به تجربه‌ی این اثر بپردازیم. البته باید یادآور شد که The Lord of the Rings: Gollum در ابتدا برای پلتفرم‌های ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر منتشر می‌شود و نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی در تاریخ دیگری عرضه خواهد شد.

The Lord of the Rings: Gollum یک پیش درآمد را در دنیای ارباب حلقه‌ها روایت می‌کند. داستان بازی حول محور شخصیت گالوم و ورود او به سرزمین میانه برای جستجوی حلقه روایت خواهد شد. در جریان بازی، گالوم با کاراکترهایی همچون گندالف، شلوب و شخصیت‌های جدیدی مثل کندل من (Candle Man) ملاقات خواهد کرد. همچنین، امکان اکتشاف و گشت‌و‌گذار در مکان‌هایی مثل موردور و میرک‌وود در بازی وجود دارد.

در حین این ماجراجویی، گالوم باید تصمیم‌های مختلفی را اتخاذ کند. مثلا او باید در طی این مسیر از بین جنبه‌ی خبیث خودش و رویکردهای مرحمت‌آمیز اسمیگل یکی را انتخاب کند.

نظر شما درمورد The Lord of the Rings: Gollum چیست؟ به نظر شما بازی جدید ارباب حلقه‌ها می‌تواند موفقیتی کسب کند؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده