// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۲

ابزار RTX Remix شرکت انویدیا در دسترس قرار گرفت

ابزار RTX Remix شرکت انویدیا که برای مادسازی آثار قدیمی پی‌سی با قابلیت‌های RTX است، هم‌اکنون انتشار یافته است.

ابزار RTX Remix شرکت انویدیا اکنون قابل دانلود است. RTX Remix به کاربران اجازه می‌دهد به‌سادگی در المان‌ها، نورپردازی و تکسچرهای بازی‌های قدیمی‌تر پی‌سی که از دایرکت‌ایکس ۸ یا ۹ استفاده می‌کنند، تغییراتی اعمال کنند. این ابزار ابتدا در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی شده بود و برای مادسازی آسان بازی‌های کلاسیک رایانه‌های شخصی استفاده می‌شود.

کاربران می‌توانند قابلیت‌های گرافیکی مدرن را در بازی‌های قدیمی که از دایرکت‌ایکس ۸ یا ۹ استفاده می‌کنند، پیاده‌سازی کنند. این بدان معنا است که توانایی‌های RTX مثل DLSS، نورپردازی با ری‌تریسینگ و حتی نور و مه حجمی در آثار قدیمی قابل اجرا هستند. این نرم‌افزار با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده ماشین لرنینگ قابلیت اجرای چنین مواردی را دارد.

وقتی اولین‌بار از RTX Remix رونمایی شد، شرکت انویدیا از بازی The Elder Scrolls 3: Morrowind استفاده کرد تا توانایی‌های این نرم‌افزار را نمایش دهد؛ مثل اضافه شدن یک سیستم نورپردازی جدید به بازی و به‌روزرسانی تکسچرهای آن. گفتنی است درکنار این نرم‌افزار، انویدیا از Portal RTX هم رونمایی کرده بود که با استفاده از همین ابزار ساخته شده بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده