// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: عملکرد خوب انحصاری های سونی

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۹ فروردین ماه، نسخه فیزیکی انحصاری‌های سونی فروش خوبی را کسب کرده‌اند.

بازیکنان ازطریق جدول فروش هفتگی می‌توانند متوجه شوند که عملکرد فروش بازی‌های از نظر نسخه فیزیکی به چه صورت است و بازار UK، یکی از بازارهای مهم فروش به حساب می‌آید. در جریان هفته منتهی به ۱۹ فروردین ماه، بازی‌های انحصاری سونی نظیر The Last of Us Part 2 و Gran Turismo 7 توانستند عملکرد فروش خوبی را از خود به‌نمایش بگذارند.

بازی FIFA 23 در این هفته رتبه اول را از خود کرده است و در ادامه، Resident Evil 4 رتبه دوم را به‌دست آورده است. همچنین بازی Hogwarts Legacy و Mario Kart 4 Deluxe هم به‌ترتیب سوم و چهارم شده‌اند. این در حالی است که The Last of Us Part 2 هم به جمع ۱۰ بازی برتر برگشته و رتبه پنجم را از آن خود کرده است.

در نیمه دوم جدول، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و Gran Turismo 7، دیگر انحصاری برگشته به جمع ۱۰ بازی برتر هم رتبه‌های ششم و هفتم را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین بازی EA Sports PGA Tour هم هشتم شده است. در انتهای جدول، بازی God of War Ragnarok رتبه نهم را به‌دست آورده و Super Mario Odyssey هم جایگاه دهم را از آن خود کرده است.

جدول فروش هفتگی انگلستان

رتبهاسم بازی
۱FIFA 23
۲Resident Evil 4
۳Hogwarts Legacy
۴Mario Kart 4 Deluxe
۵The Last of Us Part 2
۶Call of Duty: Modern Warfare 2
۷Gran Turismo 7
۸EA Sports PGA Tour
۹God of War Ragnarok
۱۰Super Mario Odyssey


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده