نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۸

هر سه ماه یک بار محتوای داستانی جدید برای دیابلو 4 منتشر خواهد شد

به‌گفته شرکت بلیزارد، بازی Diablo 4 پس از انتشار چند به‌روزرسانی با محتوای داستانی جدید دریافت خواهد کرد.

جو پی‌پایورا، کارگردان بازی Diablo 4 اعلام کرد شرکت بلیزارد در نظر دارد به‌عنوان بخشی از پشتیبانی پس از عرضه، به‌روزرسانی‌هایی شامل محتوای داستانی قابل‌توجه را هر سه ماه یک بار در دسترس بازیکنان قرار دهد. طبق گفته‌ی این کارگردان، به‌روزرسانی‌های گفته‌شده شامل محتوای داستانی جدید همراه‌با مکانیسم‌ها و ویژگی‌های تازه‌ی گیم‌پلی خواهند بود که در هر سه ماه به بازی اضافه می‌شوند. در همین حال به نظر می‌رسد پی‌پایورا در استفاده از کلمه «گسترش‌دهنده» برای توصیف این به‌روزرسانی‌ها تردید دارد و آن‌ها را بیشتر پرمحتوا و غنی می‌داند.

بلیزارد در اوایل این ماه به برنامه‌های خود برای محتوای پس از پایان Diablo 4 اشاره کرد. این توسعه‌دهنده در رویداد زنده‌ی خود جزئیاتی را در مورد دانجن‌های Capstone ارائه داد که کامل کردن آن‌ها منجر به باز شدن قفل اولین Capstone Passive برای هر شخصیت می‌شود. همچنین از دیگر محتوای پس از پایان بازی می‌توان به Codex of Power ،Helltide Areas و رقابت‌های PvP در Fields of Hatred اشاره کرد.

بازی Diablo 4 قرار است در تاریخ ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Diablo 4 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده