نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۹

احتمال رونمایی از بازی Mortal Kombat 12 در هفته جاری

یکی از بازیکن‌های حرفه‌ای آثار مبارزه‌ای ادعا کرد که انتظار رونمایی از بازی مورتال کامبت ۱۲ در هفته جاری را دارد.

بازی Mortal Kombat 12 حداقل با استناد به گزارش مالی شرکت برادران وارنر دیسکاوری در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. این موضوع رسما توسط استودیو NetherRealm تأیید نشده است، اما این وضع احتمالا در اواخر هفته جاری دچار تغییر می‌شود. اخیرا SonicFox، یکی از بازیکن‌های حرفه‌ای آثار مبارزه‌ای ادعا کرد که انتظار رونمایی از بازی مورتال کامبت ۱۲ در این هفته را دارد و جف گراب ظاهرا با طعنه گفت: «فکر می‌کنم آن‌ها به فضا می‌روند».

جز کوردن از رسانه Windows Central نیز به آن‌ها پیوست و اظهار داشت: «در ماه سپتامبر»! این تاریخ مصادف با زمان عرضه بازی Starfield است. حتی با فرض اینکه جف گراب و جز کوردن در این‌باره شوخی می‌کنند، اشاره بی‌دلیل سونیک‌فاکس به رونمایی از مورتال کامبت ۱۲ در هفته جاری عجیب است. به‌هرشکل هنوز این موضوع رسما از سوی استودیو ندررلم تأیید نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.

هنوز پلتفرم‌های مقصد Mortal Kombat 12 مشخص نیست، اما شرکت Warner Bros. Discovery به «عرضه بلندپروازانه» بازی اشاره کرده است. برادران وارنر دیسکاوری جهت انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در ماه می برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر برنامه دارد؛ هرچند شایعاتی از تأخیر آن تا اواخر سال ۲۰۲۳ یا حتی سال ۲۰۲۴ به گوش می‌رسد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده