نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶

اعلام تاریخ برگزاری رویداد State of Play مختص بازی Final Fantasy 16

اسکوئر انیکس و سونی بیش از ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی فاینال فانتزی ۱۶ را در رویداد State of Play پیش‌رو به نمایش در می‌آورند.

با اینکه آثار برجسته زیادی در سال ۲۰۲۳ میلادی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد، اما بازی Final Fantasy 16 بیش از بسیاری از رقبا هیاهو به پا کرده است. همان‌طور که به زمان انتشار فاینال فانتزی ۱۶ در ماه ژوئن نزدیک می‌شویم، شرکت Square Enix بخش‌های مختلفی از بازی را با پخش تریلرهای جدیدی به نمایش می‌گذارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌زودی جزئیات بیشتری از این بازی در اختیار طرفدارها قرار خواهد گرفت.

شرکت سونی با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که رویداد State of Play جدیدی را رأس ساعت ۰۰:۳۰ جمعه، ۲۵ فروردین به‌وقت ایران برگزار خواهد کرد. این رویداد به‌طور کامل روی بازی Final Fantasy 16 تمرکز دارد و بیش از ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی اکشن نقش‌آفرینی شرکت اسکوئر انیکس را به نمایش در می‌آورد؛ از دنیای فانتزی تاریک و مبارزات عظیم هیجان‌انگیز گرفته تا نبردهای نفس‌گیر با موجودات قدرتمند و مرگباری تحت عنوان Eikon.

بیشتر نمایش‌های پیش از عرضه فاینال فانتزی ۱۶ به مبارزات اختصاص داشت؛ بنابراین امیدواریم که جزئیات بیشتری از سایر جنبه‌های بازی نظیر جهان و کاوش در محیط در اختیار طرفدارها قرار بگیرد. بازی Final Fantasy 16 برای انتشار در تاریخ ۱ تیر (۲۲ ژوئن) روی کنسول پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است. در گذشته شرکت اسکوئر انیکس تأیید کرد که نسخه دمو بازی تقریبا چند هفته قبل از انتشار فاینال فانتزی ۱۶ منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده