// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۹

پایان پشتیبانی از بازی Dreams در آینده نزدیک

استودیو مدیا مولکول از پایان پشتیبانی از بازی Dreams در آینده نزدیک خبر داده است؛ هرچند بازیکنان پس از این تاریخ هم می‌توانند به تجربه این اثر بپردازند.

بازی Dreams، مجموعه ابزار خلق آثار استودیو مدیا مولکول موفقیت عظیم دیگر بازی‌های فرست-پارتی پلی استیشن مثل God of War، هورایزن و Ghost of Tsushima در سال‌های اخیر را تجربه نکرد. با اینکه این بازی تجربه‌ای خاص و منحصربه‌فرد تلقی می‌شود، اما درعین‌حال جامعه بازیکنان آن استقبال عظیمی از آن داشته‌اند. اما متاسفانه این بازی به انتهای راه خود نزدیک شده است.

با اعلام رسمی استودیو سازنده، در ادامه سال میلادی جاری و در روز ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر) و پس از گذشت سه و نیم سال از عرضه بازی، پشتیبانی از دریمز قطع خواهد شد. این استودیو در حال تمرکز روی پروژه جدیدی است و ترجیح داده به‌جای پشتیبانی از Dreams همزمان با توسعه پروژه جدید، با تمام قوا به سمت بازی تازه خود برود.

بازی Dreams از حالا تا زمان اعلام‌شده همچنان شاهد عرضه به‌روزرسانی خواهد بود؛ اما بعد از ۱۰ شهریور مدیا مولکول محتوای جدیدی برای این بازی منتشر نخواهد کرد. البته خود بازی آنلاین باقی خواهد ماند و بازیکنان همچنان می‌توانند به تجربه ساخته دیگر افراد و خلق مراحل جدید بپردازند.

موجودات رنگارنگ و بامزه کنار لوگو استودیو بازی سازی مدیا مولکول پلی استیشن سونی

استودیو مدیا مولکول دراین‌باره نوشت: «ما بسیار به دریمز و به روشی که شما، جامعه بازیکنان تمامی محتوای آن را در آغوش گرفتید، افتخار می‌کنیم. بااینکه ما همواره خواهان این بودیم که روی پایه‌های Dreams کار کنیم و این تجربه را گسترش دهیم، وقتی برنامه‌های خود را مرور کردیم نتوانستیم راهی پایدار ترسیم کنیم. تصمیم گرفتیم استراتژی تولید استودیو را تغییر دهیم. واضح است این قضیه برای بسیاری از افراد داخل و خارج Mm ناامیدکننده است؛ اما ما برای مورد بعدی بسیار هیجان‌زده هستیم».

گفتنی است مدیا مولکول، سازنده LittleBigPlanet و Dreams هنوز جزئیاتی درباره بازی جدید خود منتشر نکرده؛ اما تایید کرده است پروژه بعدی مرتبط‌با دریمز نخواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده