نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۷

اعلام تاریخ برگزاری رویداد QuakeCon ۲۰۲۳

شرکت id Software زمان برگزاری رویداد QuakeCon امسال را اعلام کرد.

با اعلام شرکت id Software، رویداد QuakeCon ۲۰۲۳ از ۱۹ مرداد (۱۰ آگست) تا ۲۲ مرداد (۱۳ آگست) امسال برگزار خواهد شد. این رویداد که در سه سال گذشته به دلیل همه‌گیری کرونا تنها به صورت دیجیتالی برگزار شده بود، قرار است با تمرکز بر BYOC (مشارکت گروهی کامپیوتری) برگزار شود. علاوه بر این، برگزارکنندگان یک رویداد زنده توییچ با محوریت برنامه‌نویسی برگزار خواهند کرد.

مارتی استراتن، رئیس شرکت id Software درباره نحوه برگزاری رویداد امسال گفت: «QuakeCon رویداد مورد علاقه ما در سال به حساب می‌آید و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا در نهایت جامعه مخاطبین فوق‌العاده خود را دوباره به صورت حضوری ببینیم، بازی‌ها را جشن بگیریم و تمام آخر هفته را با هزاران دوست خود بگذرانیم. برای اولین سال، QuakeCon ۲۰۲۳ روی BYOC مورد علاقه طرفداران و بازیکنانی تمرکز دارد که این رویداد را به بهترین گردهمایی بازی برای بیش از ۲۵ سال تبدیل کرده‌اند».

به گفته شرکت id Software، ثبت‌نام برای این رویداد به زودی آغاز می‌شود و فذصت شرکت در آن فقط به افرادی داده می‌شود که نام‌نویسی کرده باشند. اگرچه QuakeCon امسال شامل رویداد عمومی یا سالن نمایشگاهی نمی‌شود، اما طرفداران می‌توانند منتظر رویدادهای اجتماعی و فینال مسابقات جهانی Quake با حضور قهرمانان باشند.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده