نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۳

وعده کارگردان Tekken 8 به طرفداران: منتظر بتا بازی باشید

به‌گفته کارگردان Tekken 8، بازیکنان می‌توانند منتظر برگزاری تست بتای عمومی این بازی باشند.

شرکت بندای نامکو از زمان معرفی بازی مبارزه‌ای Tekken 8، بازاریابی خود را به‌طور منظم با انتشار تریلرهایی از مبارزها و جزئیات گیم‌پلی ادامه داده است. حال کاتسوهیرو هارادا، کارگردان و تهیه‌کننده سری تیکن اخیرا تایید کرده است که نسخه هشتم از نت‌کد بازگشتی و قابلیت کراس-پلتفرم پشتیبانی می‌کند.

درحالی‌که شرکت بندای نامکو قصد دارد بازی Tekken 8 را تا قبل از آوریل ۲۰۲۴ عرضه کند، طرفداران این بازی تمایل دارند جزئیات بیشتری در مورد احتمال برگزاری بتای عمومی آن را بدانند. حال به نظر می‌رسد که سازندگان برای این بتا برنامه دارند. درواقع هارادا اخیرا به تایید این موضوع پرداخت اما تاریخ دقیقی برای برگزاری آن را اعلام نکرد. او در این‌باره افزود: «ما هنوز در حال برگزاری تست‌های آلفا در رویدادهای مختلف هستیم؛ بنابراین منتظر تست بتای بازی باشید».

دو شخصیت کازویا میشیما و جین کازاما در حال مبارزه در بازی Tekken 8

این تهیه‌کننده در مورد مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Tekken 8 گفت با اینکه هنوز مشخصات دقیق تایید نشده‌اند اما بازیکنانی که به‌دنبال تجربه بازی با رزولوشن 4K واقعی هستند، هرچه سیستم بالاتری داشته باشند، نتیجه بهتری می‌گیرند. هارادا در این‌باره افزود: «اگر در شرایطی هستید که باید نگران مشخصات سیستم مورد نیاز Tekken 8 باشید، توصیه می‌کنم آن را روی یک کنسول بازی کنید.»

بازی Tekken 8 برای عرضه روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. این بازی با آنریل انجین 5 توسعه می‌یابد و از داده‌های نسخه قبلی استفاده نمی‌کند. سازندگان درکنار حذف Rage Drives، مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی از جمله Heat Burst ،Heat Engager و Heat Actions را به بازی اضافه کرده‌اند. همچنین یک گزینه برای تنظیمات کنترلر برای تجربه راحت‌تر تازه‌کاران در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Tekken 8 چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده