نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳

پشتیبانی بتلفیلد ۲۰۴۲ از قابلیت گفت‌وگوی همگانی در به‌روزرسانی آتی

قابلیت All Chat با به‌روزرسانی ۴.۱.۱ بازی Battlefield 2042 از راه می‌رسد و امکان شرکت در گفت‌وگوهای دوستانه با بازیکن‌های تیم حریف را فراهم می‌کند.

بازی Battlefield 2042 استودیو دایس از بسیاری از جهات ناامیدکننده ظاهر شد؛ تا جایی‌که بسیاری از طرفدارها درحال‌حاضر منتظر عرضه نسخه بعدی بتلفیلد برای نجات مجموعه هستند. بااین‌حال استودیو DICE به انتشار به‌روزرسانی‌ها برای رفع اشکالات و افزودن محتوای تازه ادامه می‌دهد و ظاهرا آپدیت‌های بیشتری در راه است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌زودی یکی از قابلیت‌های پرتقاضا به بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ اضافه خواهد شد.

استودیو DICE از پشتیبانی بازی Battlefield 2042 از قابلیت All Chat در به‌روزرسانی ۴.۱.۱ خبر داد که اواخر هفته جاری منتشر خواهد شد. با اینکه این ویژگی به‌طور پیش‌فرض خاموش است، اما پس از فعال‌سازی امکان شرکت در گفت‌وگوهای دوستانه با بازیکن‌های تیم حریف را فراهم می‌آورد. باید دید که گفت‌وگوی همگانی تا چه اندازه دوستانه خواهد بود، اما طرفدارها از مدت‌ها پیش از استودیو دایس می‌خواهند که این ویژگی را در دسترس قرار دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Battlefield 2042 شرکت الکترونیک آرتز درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده