// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۷

احتمال مولتی پلتفرم بودن بازی Odyssey شرکت بلیزارد

یکی از خبرنگاران معتبر ادعا می‌کند احتمال دارد پروژه Odyssey شرکت بلیزارد مولتی پلتفرم باشد.

به‌تازگی جز کوردن در پادکست Xbox Two گفته بود بازی بقای جدید شرکت بلیزارد Odyssey نام دارد و او باور دارد بازی ممکن است مولتی باشد. این اطلاعات تقریبا هشت ماه پس از جزئیات قبلی ارائه شده از بازی توسط کوردن منتشر شده است؛ جایی‌که او یک ساخت اولیه از بازی را مشاهده کرده بود. اما همچنان حدس‌های زیادی پیرامون بازی وجود دارد.

برای مثال، جیسون شرایر پس از معرفی اولیه بازی از اسم رمز Odyssey پرده برداشته بود؛ اما از آن زمان کوردن ادعا کرده این اسم واقعی بازی است و تنها یک اسم رمز نیست. همچنین او می‌گوید ادعایش مبنی‌بر مولتی پلتفرم بودن بازی براساس شنیده‌ها نیست و در این بازی چیزی به گوش او نرسیده است.

در آگست ۲۰۲۲ یک پست در ردیت از صحبت‌های کوردن منتشر شد که درباره همین بازی بقای دردست توسعه بلیزارد است. او به چند نکته اشاره کرده از جمله اینکه:

  • بازی عالی به‌نظر می‌رسد و یادآور Everwild است.
  • این اثر یک بازی بقای افسانه‌محور با مکانیزم‌های ساخت‌وساز است.
  • سیستم اقتصادی نظیر به نظیر درون بازی وجود دارد.
  • از نظر زیبایی شناختی کوردن یاد Fable Legends افتاده است.
  • بازی MMO نیست و یک بازی بقای سنتی است.

اما این اطلاعات براساس یک نسخه از بازی بود که کوردن چند ماه پس از توسعه آن توسط بلیزارد دیده بود. او بیان کرده بود بازی قابل‌توجه است؛ اما به‌تازگی او گفته چیزی‌که دیده یک نمایش بسیار بسیار اولیه بوده و از نظر گرافیکی بسیار متمرکز نبوده است. در آخرین قسمت پادکست نام‌برده هم اطلاعات چندانی درباره بازی منتشر نشد؛ به‌جز اینکه برخلاف تصورات گذشته، Odyssey اسم واقعی بازی است و نه اسم رمز آن.

همچنین کوردن گفته Odyssey یک اثر مولتی پلتفرم است و نه انحصاری. این صحبت‌ها پس از آن منتشر می‌شود که ادعا می‌شد باتوجه‌به معامله خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، این شرکت می‌تواند بازی را انحصاری کند. اما او می‌گوید در این مرحله چنین کاری منطقی نیست. البته او سپس گفت ممکن است کاملا اشتباه کرده باشد. به‌هرصورت باید منتظر اطلاعات تکمیلی از طرف بلیزارد بمانیم.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده