نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۳

جدایی مدیر نوآوری Halo Infinite از مایکروسافت

جوزف استاتن، مدیر نوآوری بازی Halo Infinite با انتشار توئیت جدیدی از تصمیم خود برای ترک مایکروسافت خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایکروسافت از جدایی جوزف استاتن، مدیر نوآوری بازی Halo Infinite و کارگردان سینمایی سه‌گانه بازی‌های هیلو از شرکت خبر داد. همان‌طور که رسانه IGN گزارش می‌دهد، شرکت Microsoft هنوز دلیل خروج این توسعه‌دهنده باتجربه را اعلام نکرده است. جوزف استاتن در توئیت جدیدی به تایید خبر ترک شرکت مایکروسافت پرداخت، اما انتشار جزئیاتی از برنامه‌های آتی خود را به آینده نه‌چندان دور موکول کرد.

جوزف استاتن به‌عنوان کارگردان سینمایی بازی‌های تحسین‌شده Halo: Combat Evolved،،Halo 2 و Halo 3 فعالیت داشت و به‌عنوان نویسنده ارشد بازی Destiny با شرکت Bungie همکاری کرد. این توسعه‌دهنده مجرب پس از ترک بانجی دوباره به ایکس باکس پیوست و برای توسعه کمپین بازی Halo Infinite با استودیو ۳۴۳ اینداستریز همکاری کرد.

یکی از سخن‌گویان مایکروسافت در این‌باره اظهار داشت: «قدردان زحمات جوزف [استاتن] برای مجموعه بازی‌های Halo و ایکس باکس هستیم. برای او بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنیم». جوزف استاتن نیز گفت: «سلام دوستان. من واقعا قصد جدایی از مایکروسافت را دارم. به‌زودی اطلاعات بیشتری را در این‌باره به اشتراک می‌گذارم، اما درحال‌حاضر فقط می‌خواهم از همه همکاران خود در ایکس باکس برای درک و حمایت‌های‌شان تشکر کنم».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده