نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

پخش تریلر گیم پلی نهایی Star Wars Jedi: Survivor در روز جاری

استودیو ریسپاون اینترتینمنت آخرین تریلر گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor را در رویداد Star Wars Celebration Europe 2023 پخش می‌کند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor استودیو ریسپاون اینترتینمنت پس از تأخیری کوتاه نهایتا در تاریخ ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. درحالی‌که رویداد Star Wars Celebration Europe 2023 ادامه دارد، شرکت الکترونیک آرتز تأیید کرده است که آخرین تریلر گیم‌پلی بازی استار وارز جدای: سروایور در تاریخ ۲۰ فروردین (۹ آوریل) پخش می‌شود.

آخرین تریلر بازی Star Wars Jedi: Survivor روی داستان تمرکز داشت و کال کستیس را در حال فرار و مبارزه با امپراتوری نشان داد. این کاراکتر دوباره به سیر، مرین و گریز ملحق می‌شود و با متحدان جدیدی نظیر بود آکونا همراه خواهد شد. نشانه‌هایی از یک پناهگاه وجود دارد که کال و دوستانش می‌توانند در آن مستقر شوند؛ هرچند احتمالا این آرامش مدت زیادی دوام نمی‌آورد؛ به‌خصوص که یک جدای مرموز از Bacta Tank در اطراف آن پرسه می‌زند.

استودیو Respawn اخیرا از وجود درجه سختی جدیدی تحت عنوان Jedi Padawan در بازی Star Wars Jedi: Survivor خبر داد. ظاهرا کال کستیس از همان ابتدای بازی توانایی‌های فورس خود از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در اختیار دارد. بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از حالت Binocular Mode نشانه‌هایی را به‌وسیله BD-1 در نقشه ایجاد کنند تا دیگر با مشکلات مسیربابی مواجه نشوند و به‌سادگی قادر به یافتن مسیرها باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده