// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۹

اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی Return to Rome بازی Age of Empires II

تاریخ انتشار بسته الحاقی بازگشت به رم برای بازی Age of Empires II: Definitive Edition مشخص شد. همچنین یک مستند از بازی توسط Noclip درحال ساخت است.

بالاخره تاریخ انتشار بسته گسترش دهنده Return to Rome بازی Age of Empires II: Definitive Edition مشخص شده است. این بسته الحاقی چند ماه پیش و به‌مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی مجموعه نام‌برده معرفی شده بود و در آن تمامی محتوای اولین بازی Age of Empires شامل همگی شانزده تمدن آن به نسخه دوم آورده خواهد شد.

در صفحه رسمی توییتر این بازی اعلام شد بسته بازگشت به رم در تاریخ ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می) برای کنسول‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین برای افرادی که دوست دارند روند ساخت بازی را تماشا کنند، یک مستند توسط Noclip درباره بازگشت عالی Age of Empires به صنعت گیمینگ درحال ساخت است.

دنیل، یکی از سازندگان مستندهای این صفحه یوتیوب در توییتر نوشت: «ما در حال کار روی یک مستند درباره بازگشت شکوهمندانه Age of Empires هستیم. من یک طرفدار بزرگ AoE کلاسیک و نسخه‌های Definitive آن هستم و از کار روی این مستند همکاری با جسی گوآراسیا و فرنک هاولی خوشحال هستم».

می‌توان ادعا کرد اکنون زمان مناسبی برای طرفداران استراتژی‌های همزمان است. گفتنی است بسیاری از آثار Age of Empires برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس روی سرویس گیم پس قرار دارند.


منبع XboxEra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده