نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳

اختصاص به‌روزرسانی جدید نسخه پیسی The Last of Us Part 1 به رفع گلیچ و بهبود فنی

به‌روزرسانی جدید نسخه کامپیوتر بازی The Last of Us Part 1 به رفع کرش‌ها، کاهش زمان لودینگ و استفاده کمتر از CPU می‌پردازد.

شرکت ناتی داگ اخیرا به‌روزرسانی جدیدی برای بازی The Last of Us Part 1 روی کامپیوترها عرضه کرده است که به رفع چندین مشکل فنی بزرگ و باگ‌های متعدد آن می‌پردازد. به گفته‌ این توسعه‌دهنده، به‌روزرسانی جدید شامل رفع کرش‌هایی می‌شود که ممکن است حین تغییر لباس کاراکترها به طور تصادفی رخ دهند.

همچنین بهینه‌سازی در زمینه پردازش زنده بافت‌ها صورت گرفته است تا استفاده از CPU به میزان قابل توجهی کاهش یابد. علاوه بر این، افزایش تعداد بارگذاری‌های فعال به کاهش زمان لودینگ‌ها در طول بازی کمک خواهد کرد. ناتی داگ در ادامه مشکلی را که باعث می‌شد آنالوگ‌ کنترلرهای ایکس باکس و دوال‌سنس غیرفعال شوند، رفع کرده است. با دریافت این به‌روزرسانی، بازیکنان می‌توانند از گزینه Screen Magnifier استفاده کنند و نماد کمکی کاوش (Navigation Assistance) دیگر از بدن مدل‌ کاراکترها عبور نخواهد کرد.

بازی The Last of Us Part 1 در اواخر مارس گذشته روی کامپیوترها عرضه شد و به دلیل مشکلات فنی مختلفی که داشت، با واکنش‌هایی بسیار منفی روبرو شد. با این حال شرکت ناتی داگ با همکاری استودیو آیرون گلکسی در حال تلاش برای رفع مشکلات این بازی هستند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده