نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۰

احتمال عرضه بسته الحاقی Separate Ways بازی Resident Evil 4 در اواخر سال جاری

گفته می‌شود انتشار بسته الحاقی Separate Ways بازی رزیدنت ایول ۴ ریمیک به اندازه اکسپنشن بازی Resident Evil Village زمان نخواهد برد.

نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4 چندی پیش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. تازه‌ترین ساخته کپکام توانسته تجربه قابل توجهی و جذابی را برای کاربران به ارمغان آورده و موفقیت‌های زیادی را نصیب سازندگان خود بکند. صبح امروز کپکام به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازسازی بازی رزیدنت ایول ۴ تنها با گذر دو هفته از زمان انتشار خود به فروش چهار میلیون نسخه‌ای رسیده است. باتوجه‌به استقبال خوب بازیکنان از این اثر، جای تعجب نیست که طرفداران این سری بازی در حال حاضر به‌دنبال محتوا و چیزهای جدیدتری هستند.

با‌این‌حال به‌‌نظر می‌رسد درواقع محتوای بیشتری برای این بازی در راه است. به‌تازگی داسک گولم، اینسایدر شناخته‌شده کپکام ادعا کرده است که کمپین داستانی کوتاه Separate Ways با تمرکز روی شخصیت ایدا وانگ و به‌عنوان یک بسته الحاقی پولی برای Resident Evil 4 Remake در دست توسعه قرار دارد. از طرفی دیگر نیز باید اشاره کرد که تنها چند روز پس از انتشار این اثر در بازار جهانی یک داده کاو با نام Gosetsu شواهد بیشتری را مبنی بر عرضه بسته‌الحاقی نام‌برده‌شده در فایل‌های بازی Resident Evil 4 Remake کشف کرد.

تلاش لیان برای بقا در دنیای آخرالزمانی Resident Evil 4 Remake

بااین‌حال از زمان انتشار شایعات مختلفی پیرامون این امر، سوالات زیادی حول زمان انتشار آن شکل گرفته است. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، براساس صحبت‌های جدید داسک گولم به نظر می‌رسد شاهد فاصله‌ای که بین انتشار بازی Resident Evil Village و محتوای پس از عرضه آن وجود داشت، نخواهیم بود. اینسایدر نام‌برده شده در ادامه بیان کرد که بسته الحاقی Shadows of Rose و سایر بخش‌های مربوط‌به DLC بازی رزیدنت ایول ویلج پس از عرضه رسمی بازی اصلی وارد فاز توسعه و طراحی شده و اکسپنشن بازی رزیدنت ایول ۴ ریمیک شرایط متفاوتی را با این امر تجربه می‌کند.

Separate Ways قبل از انتشار رسمی بازی Resident Evil 4 در دست طراحی و ساخت بوده و از ابتدا در برنامه‌های کپکام حضور داشته است. ظاهرا اکسپنشن موردنظر باید اواخر امسال منتشر شود. علت ذکر این بازه زمانی به این دلیل است امکان دارد در طول روند ساخت مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای شاید در مسیر سازندگان قرار بگیرد. جالب است بدانید شاید این تنها محتوا تازه‌ای نباشد که Resident Evil 4 Remake در ماه‌های آینده دریافت خواهد کرد.

داسک گولم همچنین به‌تازگی ادعا کرده است که بخش The Mercenaries این اثر که ساعاتی قبل به‌صورت یک به‌روزرسانی رایگان در دسترس کاربران این بازی قرار گرفت، محتوای جدیدی را در قالب یک آپدیت که تقریبا همزمان با عرضه دی ال سی Separate Ways منتشر می‌شود، دریافت خواهد کرد. از طرفی دیگر نیز، در روز‌های گذشته کپکام تایید کرد که در حال کار روی محتوای انحصاری هدست PSVR2 برای این بازی است که به‌عنوان یک DLC رایگان منتشر خواهد شد.

بازی Resident Evil 4 Remake هم‌اکنون در دسترس کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی قرار دارد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟‌ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده