نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲

راه یافتن لیوای و میکاسا از Attack On Titan به بازی فورتنایت

بازیکن‌ها به‌زودی می‌توانند با پوسته کاراکترهای لیوای آکرمن و میکاسا آکرمن از انیمه Attack on Titan به تجربه بازی Fortnite بپردازند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاراکترهای لیوای آکرمن و میکاسا آکرمن از انیمه‌ی Attack on Titan (حمله به تایتان) در تاریخ ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل) به بازی بتل رویال رایگان Fortnite اضافه خواهند شد. شرکت اپیک گیمز اخیرا با انتشار یک تیزر کوتاه در توئیتر از راه‌یابی این دو کاراکتر به بازی فورتنایت خبر داد.

این تیزر کاراکترهای میکاسا و لیوای را مشغول حرکت سریع در نقشه‌ی بازی نشان می‌دهد. با اینکه این ویدیو جزئیات بیشتری از این کاراکترها را در اختیار نمی‌گذارد، اما باعث افزایش هیجان طرفدارها برای تجربه آن‌ها می‌شود. درحال‌حاضر شرکت اپیک گیمز نحوه آزادسازی پوسته لیوای و میکاسا در بازی را اعلام نکرده است.

پوسته این کاراکترها به احتمال زیاد به فروشگاه آیتم‌ها اضافه خواهند شد. اگر این‌چنین باشد، باید دید که قیمت آن‌ها در بازی فورتنایت چقدر خواهد بود. این پوسته‌ها احتمالا در قالب چندین باندل در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرند و با لوازم تزئینی اضافی نظیر Back Bling، ایموت‌ها و Harvesting Tool همراه خواهند بود.

کاراکترهای لیوای و میکاسا به‌زودی به ارن یگر از انیمه Attack on Titan ملحق می‌شوند که به‌عنوان پاداش در دسترس دارندگان بتل پس بازی Fortnite قرار گرفت. قسمت دوم فصل چهارم بازی Fortnite اخیرا آغاز شد و چندین محتوای تازه ازجمله یک شهر با حال‌وهوای سایبرپانک تحت عنوان Mega City را به‌همراه آورد.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده