نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

انتشار نیو گیم پلاس برای بازی God of War Ragnarok

استودیو سانتا مونیکا از راه‌یابی حالت New Game Plus به بازی God of War Ragnarok خبر داد.

بازی God of War Ragnarok یکی از مورد انتظارترین آثار سال ۲۰۲۲ بود که بسیاری از بازیکن‌ها خواهان تجربه دوباره آن با حالت New Game Plus بودند. متأسفانه این حالت در زمان عرضه بازی در دسترس گیمرها قرار نگرفت، اما اکنون با پیشرفت‌ها، مجموعه زره‌های تازه، تغییراتی در باس‌فایت‌ها و موارد دیگر به بازی اضافه شده است.

استودیو Santa Monica اخیرا با انتشار یک پست در بلاگ پلی استیشن از راه‌یابی حالت New Game Plus به بازی God of War Ragnarok خبر داد و به تشریح تمام محتویات به‌روزرسانی تازه پرداخت. مجموعه زره تازه گاد آو وار رگناروک دوباره کریتوس را به روزهای خشونت‌بار گذشته برمی‌گرداند که ابایی از کشتن خدایان نداشت. مجموعه زره اسپارتان نیز به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا با کنار گذاشتن زره با چالش‌های بیشتری در بازی مواجه شوند.

مجموعه زره Spartan Armour تمام قدرت‌ها را روی سطح ۱ قرار می‌دهد و چالش‌های بیشتری را درکنار درجه‌های سختی پیش روی بازیکن‌ها قرار می‌دهد. بنابراین اگر برای تجربه بازی به‌سراغ درجه‌های سختی Give Me No Mercy یا Give Me God Of War بروید، مبارزه علیه روح‌های برزرکر و ملکه والکری دشوارتر از قبل خواهد بود.

حالت نیو گیم پلاس زره‌های دیگری نظیر Ares Armor و Zeus Armor، افزایش سقف سطح کریتوس، ظاهر تازه برای زره‌های پیشین، موقعیت و نحوه مبارزه متفاوت باس‌ها نسبت‌به قبل، حالت سیاه و سفید و افسون‌های جدیدی را به‌همراه می‌آورد. شما می‌توانید برای اطلاع از تمام جزئیات حالت +NG به بلاگ پلی استیشن مراجعه کنید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده