// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

مشخص شدن تاریخ برگزاری رویداد افتتاحیه گیمزکام 2023

جف کیلی از تاریخ برگزاری مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ با نام Gamescom Opening Night Live پرده برداشته است.

جف کیلی تاریخ برگزاری جشن افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ با نام Gamescom Opening Night Live را مشخص کرده است. این جشن هرساله شروع مراسم گیمزکام است و امسال در روز ۳۱ مرداد (۲۲ اوت) برگزار خواهد شد. این مراسم به‌صورت زنده از مرکز اجلاس Koelnmesse استریم خواهد شد و خوشبختانه کنسل نشده است.

امروز کیلی با توییتی برگزاری دوباره جشن افتتاحیه گیمزکام را تایید کرد و به طرفداران گفت آماده باشند. همچنین او از بازگشت دوباره به شهر کلن برای انتشار آخرین اخبار گیمینگ هیجان‌زده است. هنوز مشخص نیست در ONL امسال شاهد حضور چه آثاری خواهیم بود. در سال‌های گذشته شاهد حضور بازی‌های خوبی در این مراسم بوده‌ایم و برای مثال در شوکیس ۲۰۲۱ از ریبوت Saints Row، بازی Marvel's Midnight Suns و تاریخ انتشار هیلو اینفینیت رونمایی شده بود.

پس می‌توان انتظار داشت در مراسم امسال هم شاهد حضور ویدئوگیم‌های خوبی در مراسم افتتاحیه گیمزکام باشیم. برگزاری این مراسم درحالی تایید شده است که شک‌وتردید زیادی پیرامون مراسم‌های بزرگ گیمینگ این‌چنینی شکل گرفته است. در همین ماه پس از خروج چند شرکت بزرگ گیمینگ، مراسم E3 2023 لغو شده. زیرا سازندگان تصمیم گرفتند مراسم‌های اختصاصی برگزار کنند یا آثار خود را در سامر گیم فست نمایش دهند.

گفتنی است تا جایی که می‌دانیم، برگزاری گیمزکام هرگز در معرض خطر نبود، اما تایید شدن آن به‌صورت رسمی مایه خشنودی است. البته هنوز تا اوت زمان زیادی باقی مانده و ممکن است شرایط تغییر کند. ظاهرا کیلی از برگزاری این مراسم مطمئن است. همچنان فصل تابستان زمان خوبی برای معرفی‌های جدید در حوزه گیمینگ محسوب می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ در ۳۱ مرداد برگزار خواهد شد. خود مراسم در آلمان برگزار می‌شود، اما تقریبا استریم شدن همزمان آن قطعی است و می‌توان از نقاط گوناگون جهان به‌صورت زنده رویداد را مشاهده کرد.


منبع TechRaptor
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده