نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۸

اطمینان رمدی از بازگشت بازی Quantum Break به سرویس گیم پس

استودیو بازی‌سازی Remedy Entertainment به کاربران اطمینان می‌دهد که بازی Quantum Break به سرویس گیم پس شرکت مایکروسافت بازخواهد گشت.

‌همان‌طور که احتمالا از آن مطلع هستید، به‌تازگی تایید شده است که بازی Quantum Break استودیو بازی‌سازی رمدی که در سال ۲۰۱۶ به‌صورت رسمی عرضه شد، در طول ماه جاری میلادی سرویس ایکس باکس گیم پس را ترک خواهد کرد. وقوع این امر نگرانی‌هایی را حول آثار فرست پارتی موجود در فهرست بازی‌های انحصاری ایکس باکس در سرویس موردنظر به وجود آورد. سپس مایکروسافت اعلام کرد که این امر به‌دلیل بروز برخی از مشکلات در لایسنس و مجوز این بازی رخ داده و این شرکت در پشت صحنه در تلاش برای رفع آن‌ها است.

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیو رمدی که به‌عنوان توسعه‌دهنده این اثر شناخته می‌شود، بیانه‌ای رسمی را در حول این امر منتشر کرده و تکرار می‌کند که ساخته سوم شخص شوتر علمی تخیلی آن‌ها به‌دلیل برخی از مجوزهای منقضی شده که در حال تمدید بودند، به‌طور موقت از گیم پس حذف خواهد شد.

Quantum Break Action Scene

این استودیو بیان کرد که بازی کوانتوم بریک به گیم پس بازمی‌گردد. با‌این حال استودیو رمدی مانند شرکت مایکروسافت جزئیاتی را در مورد زمان وقوع این امر ارائه نکرده است و گفت: «به محض بازگشت به شما اطلاع خواهیم داد. درهرصورت، طرفداران شوتر می‌توانند مطمئن باشند که درنهایت [کوانتوم بریک] به ایکس باکس گیم پس بازخواهد گشت.»

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این ساخته سازندگان آثاری مثل مکس پین و الن ویک را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده