// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۳

الکترونیک آرتز پیشتاز تعداد کاربران فعال ماهانه در کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس

یک شرکت تحلیلی گزارش داده که آثار شرکت الکترونیک آرتز بیش‌از ۱۶ درصد کاربران فعال ماهانه پلی استیشن و ایکس باکس را دربر گرفته است.

شرکت Ampere Analysis مشخص کرده که الکترونیک آرتز برترین ناشر از‌حیث تعداد کاربران فعال ماهانه (MAU) روی کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس از بازه سپتامبر ۲۰۲۲ تا ژانویه ۲۰۲۳ است. این شرکت تجزیه‌وتحلیل داده‌ها امروز نتایج مشارکت کاربران در بازه مشخص‌شده را منتشر کرده که هفت ناشر اول از حیث MAU را نمایش می‌دهد.

تعداد کاربران فعال ماهانه MAU ناشران مختلف روی ایکس باکس و پلی استیشن در بازه سپتامبر 2022 تا ژانویه 2023

جهش شرکت اکتیویژن بلیزارد در این نمودار همزمان با عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در نوامبر ۲۰۲۲ است و جهش سونی هم در همین ماه و به‌خاطر انتشار God of War Ragnarok است. پیرس هاردینگ-رولز، رئیس شرکت نام‌برده درتحلیل این نمودار می‌گوید: «ثبات EA در داشتن کاربران فعال در کنسول‌ها ستودنی است».

او افزود: «بااینکه فورتنایت همچنان صدرنشین بلامنازع است، کاتالوگ وسیع الکترونیک آرتز آن را در موقعیت مستحکمی در بین ایکس باکس و پلی استیشن قرار داده است». درباره بازی‌ها به‌طور خاص، شرکت Ampere اعلام کرده فیفا ۲۳ رتبه اول است و کاربران آن ۳۵ درصد از روزهای فوریه را بازی کرده‌اند. سپس Final Fantasy 14 با مشارکت ۳۱ درصدی و گشنین ایمپکت با تعامل ۳۰ درصدی کاربران قرار دارند.


منبع GameIndustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده