نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۵

خروج بازی Quantum Break از گیم پس به دلیل مشکلات لایسنس

به‌گفته‌ شرکت مایکروسافت، بازی Quantum Break به‌دلیل مشکلات مربوط‌به لایسنس به‌طور موقت از سرویس گیم پس خارج خواهد شد.

در جریان اخبار بازی‌های مربوط‌به سرویس گیم پس، چندی پیش تایید شد که بازی Quantum Break قرار است در اواسط ماه آوریل از دسترس مشترکان خارج شود. حال شرکت مایکروسافت در یک بیانیه که برای رسانه‌ Xbox Dynasty فرستاده است، به دلایل خارج شدن این بازی انحصاری از سرویس گیم پس اشاره کرد. به‌گفته‌ مایکروسافت، بازی Quantum Break به‌دلیل بروز برخی مشکلات در مجوز فعلی باید سرویس اشتراکی ایکس باکس را ترک کند.

خبر خوب این است که مایکروسافت توضیح داد که مذاکرات در حال انجام است و در صورت رفع این مشکل، بازیکنان گیم پس مجددا به بازی کوانتوم بریک روی گیم پس دسترسی خواهند داشت. تاکنون تعداد اندکی از بازی‌های انحصاری مایکروسافت به مانند سری Forza به‌دلیل محدودیت‌های مجوز، سرویس ایکس باکس گیم پس را ترک کرده‌اند؛ با این وجود احتمال بازگشت Quantum Break به گیم پس در آینده بسیار بالا است.

بازی Quantum Break توسط استودیو رمدی تولید شده است و در سال ۲۰۱۶ توسط مایکروسافت برای ایکس باکس وان و پی سی عرضه شد. با اینکه طرفداران سال‌ها منتظر ساخت ادامه بازی هستند، اما به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت که صاحب IP آن است، فعلا برنامه‌ای برای ساخت و عرضه بازی Quantum Break 2 ندارد.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار سرویس گیم پس چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده