نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹

وجود درجه سختی Jedi Padawan در بازی Star Wars Jedi: Survivor

استودیو ریسپاون اینترتینمنت تأیید کرد که بازی Star Wars Jedi: Survivor در زمان عرضه دارای پنج درجه سختی خواهد بود.

اخیرا جزئیات جدیدی از بازی اکشن نقش‌آفرینی Star Wars Jedi: Survivor به‌لطف انتشار پیش‌نمایش‌ها در اختیار طرفدارها قرار گرفت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این دنباله دارای درجه سختی جدیدی است. این درجه سختی Jedi Padawan نام دارد که خبری از آن در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نبود.

استودیو ریسپاون اینترتینمنت در گفت‌وگو با رسانه Sirius Gaming تأیید کرد که بازی Star Wars Jedi: Survivor با پنج درجه سختی عرضه خواهد شد. نسخه قبلی بازی تنها ۴ درجه سختی داشت، اما درجه سختی Jedi Padawan در نسخه دوم اضافه می‌شود. این درجه سختی بین دو سطح دشواری Story Mode و Jedi Knight قرار می‌گیرد و دومین درجه سختی بازی است. جدای پاداوان تجربه راحت‌تری را نسبت به درجه سختی نرمال ارائه می‌دهد.

استودیو Respawn Entertainment اعلام کرد که حدود ۴۰ درصد از بازیکن‌های Star Wars Jedi: Fallen Order برای تجربه بازی به‌سراغ درجه سختی Story Mode رفتند و به عقیده بسیاری از گیمرها تفاوت زیادی میان این درجه سختی و Jedi Knight از نظر سطح دشواری وجود داشت. به‌همین دلیل توسعه‌دهندگان تصمیم به افزودن درجه سختی دیگری گرفتند تا بازیکن‌ها را با چالش‌های کمتری نسبت‌به درجه سختی جدای نایت روبه‌رو کند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor برای انتشار در تاریخ ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. این بازی به‌واسطه ارائه‌ی سیارات بزرگ‌تر با تعداد زیادی مأموریت جانبی، انواع جدیدی از دشمنان، توانایی‌های Force تازه و پنج Stance برای شمشیر نوری می‌خواهد تجربه گسترده‌تری نسبت‌به نخستین بازی مجموعه را برای بازیکن‌ها به ارمغان بیاورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده