نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶

احتمال انتشار جزئیات بیشتری از پلی استیشن 5 پرو در چند ماه آتی

تام هندرسون در جریان استریم اخیرش ادعا کرد که در آینده نه‌چندان دور جزئیات بیشتری از کنسول PS5 Pro به اشتراک گذاشته می‌شود.

تام هندرسون اخیرا با انتشار یک گزارش از کار شرکت سونی روی کنسول پلی استیشن 5 پرو خبر داد که در سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد. با اینکه درحال‌حاضر جزئیات زیادی از مدل قدرتمندتر کنسول نسل نهمی سونی در دسترس نیست، اما در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا به‌زودی این وضع تغییر خواهد کرد.

تام هندرسون در جریان استریم اخیر خود ادعا کرد که باید جزئیات بیشتری از کنسول PS5 Pro تا چند ماه آینده در اختیار طرفدارها قرار بگیرد، هرچند اشاره‌ای به انتشار این اطلاعات ازطریق کانال‌های رسمی نشده است. به‌هرشکل احتمالا در آینده نه‌چندان دور جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر می‌شود. در ادامه تام هندرسون بیان کرد که سونی پیش از پلی استیشن 5 پرو سخت‌افزار دیگری را عرضه می‌کند، اما از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرد.

هنوز معلوم نیست که آیا تام هندرسون به مدل پلی استیشن 5 با درایو دیسک قابل جداسازی اشاره دارد یا درباره سخت‌افزار دیگری سخن می‌گوید. در گذشته شایعاتی از عرضه این مدل از کنسول PS5 در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شده بود، اما این موضوع فعلا تأیید نشده است. گویا سونی برای برگزاری یک رویداد PlayStation Showcase در اوایل ماه ژوئن ۲۰۲۳ برنامه دارد؛ بنابراین احتمال انتشار جزئیات بیشتر در این رویداد وجود دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده