نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸

تلاش کپکام برای رفع باگ نادر چپتر ۱۲ بازی Resident Evil 4 Remake

شرکت کپکام در تلاش برای رفع باگ نادر چپتر ۱۲ بازی Resident Evil 4 Remake با به‌روزرسانی آتی است. این باگ مانع از پیش‌روی بازیکن‌ها می‌شود.

شرکت Capcom به بازیکن‌های Resident Evil 4 Remake درباره‌ی وجود یک باگ نسبتا جدی اما نادر در چپتر ۱۲ بازی هشدار داده است که می‌تواند مانع از پیش‌روی شما شود. گیمرها باید بازی را پیش از شروع چپتر دوازدهم به‌شکل دستی ذخیره کنند، اما شرکت کپکام راهکاری را نیز برای جلوگیری از بروز این اشکال ارائه کرده است.

شرکت کپکام می‌گوید که یک میان‌پرده در ابتدای چپتر ۱۲ بازی Resident Evil 4 Remake پخش می‌شود که بازیکن‌ها پس از آن یک آیتم کلیدی دریافت خواهند کرد. برای پیش‌روی در بازی به این آیتم نیاز خواهید داشت، اما اگر بلافاصله پس از اتمام کات‌سین از چاقو استفاده کنید، یک باگ فعال می‌شود که مانع از دریافت آیتم می‌شود.

برای جلوگیری از این اتفاق باید تا زمان نمایش اعلان دریافت آیتم مورد بحث در سمت راست بالای صفحه از حمله با چاقو بپرهیزید. این آیتم پس از دریافت در منوی Key Items and Treasures چمدان لیان ظاهر می‌شود. اگر موفق به دریافت این آیتم نشدید، می‌توانید از فایل‌های ذخیره برای بازگشت به ابتدای چپتر ۱۲ استفاده کنید.

شرکت کپکام برای رفع این باگ در به‌روزرسانی آتی برنامه دارد و از طرفدارها برای بروز این مشکل عذرخواهی کرده است. خبر خوب اینکه بازیکن‌ها پس از اعمال پچ آتی می‌توانند به ادامه دادن تجربه‌ی بازی از جایی بپردازند که قبلا به‌خاطر باگ امکان‌پذیر نبود. ظاهرا این باگ در تمام نسخه‌های ریمیک بازی Resident Evil 4 گزارش شده است.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده