نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

تاخیر زمان عرضه بازی Ark 2 تا پایان سال ۲۰۲۴

با اعلام استودیو Wildcard، تاریخ عرضه بازی بقامحور Ark 2 با هدف بهبود محصول نهایی و حفظ آسایش توسعه‌دهندگان تا پایان سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد.

استودیو Wildcard دنباله بازی Ark: Survival Evolved به نام Ark 2 را در رویداد گیم اواردز ۲۰۲۰ معرفی کرد. در این ویدیوگیم وین دیزل، بازیگر معروف هالیوود به‌عنوان قهرمان به ایفای نقش می‌پردازد. دیزل علاوه‌بر بازیگری در Ark 2، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و رئیس تیم همگرایی خلاقیت بازی عمل می‌کند. حال Wildcard در خبری رسمی تایید کرد که تاریخ انتشار بازی Ark 2 تا پایان سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاده است. این توسعه‌دهنده در ادامه توضیح داد که بهبود کیفیت محصول نهایی و رفاه اعضای تیم سازنده، از دلایل اصلی این تصمیم بوده‌اند.

تیم Wildcard در این‌باره گفت: «هدف ما این است که Ark 2 را به بهترین بازی ممکن تبدیل کنیم و تجربه‌ای استثنایی و ارزشمند را برای بازیکنان به ارمغان آوریم. آنریل انجین 5 فناوری فوق‌العاده جدیدی برای ما و همه توسعه‌دهندگان به شمار می‌آید. بنابراین هدف ما این است که از این فناوری پیشرفته تا حداکثر پتانسیل ممکن استفاده کنیم و در عین حال یک بازی با گستره‌ای که قبلا به آن دست نیافته‌ایم، بسازیم.

همان‌طور که درباره فناوری‌های این انجین بیشتر یاد می‌گیریم و دنباله Ark را توسعه می‌دهیم، تغییراتی در سیستم کاری ما ایجاد می‌شود و ما باید خط تولید خود را با الگوی جدید نسل بعدی تنظیم کنیم. به همین علت و سایر دلایل، ما به زمان بیشتری برای توسعه Ark 2 نیاز داریم. ما بابت این تأخیر صمیمانه عذرخواهی و از درک شما قدردانی می‌کنیم».

این استودیو در ادامه توضیح داد که برای انتشار هرگونه ویدیو، تریلر گیم‌پلی یا تصاویر از بازی Ark 2 در سال جاری برنامه‌ای ندارد. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. Ark 2 شامل قابلیت‌های آنلاین کراس‌پلتفرم و یک سیستم حساب کاربری کاملا جدید خواهد بود.

نظر شما درباره‌ جدیدترین اخبار بازی Ark 2 چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده