// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۰

احتمال برگزاری شوکیس بعدی پلی استیشن پیش از سامر گیم فست

یکی از افشاگران معتبر صنعت بازی ادعا کرده است شوکیس بعدی پلی استیشن قبل از سامر گیم فست برگزار خواهد شد.

جف گراب، یکی از افشاگران معتبر دنیای بازی ادعا می‌کند شوکیس بعدی پلی استیشن پیش از سامر گیم فست ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد. مراسم موردانتظار شرکت سونی هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است؛ اما گراب می‌گوید تاریخ آن پیش‌از مراسم گیمینگ سالانه جف کیلی در روز ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) برگزار می‌شود.

گراب در توییتر تصویری منتشر کرده که فهرست مراسم‌های گیمینگ و تاریخ برگزاری آن‌ها را به تصویر می‌کشد. این تصویر شامل شوکیس ایکس باکس و دایرکت استارفیلد هم می‌شود که پس از سامر گیم فست و در روز ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) برگزار می‌شوند. همچنین یک مراسم یوبیسافت فوروارد هم در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) برگزار خواهد شد. شوکیس پلی استیشن هم در تاریخ نامشخصی پیش از سامر گیم فست برگزار می‌شود.

لیست شوکیس‌های 2023 لورفته توسط جف گراب

تصویر فوق بدین معنا است که شوکیس پلی استیشن در اوایل ماه ژوئن رخ می‌دهد که احتمالا در بازه‌ زمانی ۱۱ تا ۱۸ خرداد (۱ تا ۷ ژوئن) خواهدبود. مشخص نیست چه آثاری در این شوکیس حضور خواهد یافت؛ اما بازی‌های زیادی برای پلی استیشن 5 هستند که گیمرها منتظر نمایش‌های بیشتری از آن‌ها هستند. احتمالا مهم‌ترین بازی‌ها Spider-Man 2 و Wolverine، دو بازی مارول جدید ساخته اینسامنیاک هستند.

پیش از این شایعه شده بود شوکیس پلی استیشن پیش‌ از E3 2023 اتفاق می‌افتد؛ اما اکنون E3 لغو شده است. گراب همچنین گفته در این شوکیس شاهد حضور بازی‌های بزرگ‌تری نسبت‌به State of Play گذشته هستیم؛ مراسمی که نمایش ناامیدکننده بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هم در آن حاضر بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده