// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۷

سی‌دی پراجکت از تاثیر مثبت آنریل انجین 5 روی بازی های جدید ویچر می‌گوید

شرکت CD Projekt باور دارد که سری بازی The Witcher طی سال‌های آتی به‌لطف تولید با آنریل انجین 5 به خوبی مراحل تولید را سپری خواهد کرد.

ماه‌ها از زمانی می‌گذرد که سی‌دی پراجکت اعلام کرد برای ساخت بازی‌های جدید ویچر، موتور بازی‌سازی اختصاصی RED را کنار می‌گذارد؛ تا از آنریل انجین 5، موتور بازی‌سازی پرطرفدار شرکت Epic Games بهره ببرد. حالا سازندگان بازی اصلی جدید ویچر بیشتر راجع به تاثیرگذاری مثبت آنریل انجین 5 روی تولید آن صحبت کرده‌اند.

سی‌دی پراجکت می‌خواهد این بازی The Witcher که فعلا فقط با اسم رمز Project Polaris شناخته می‌شود، سه‌گانه‌ای را کلید بزند که بین زمان انتشار اولین و سومین قسمت آن تنها ۶ سال فاصله باشد. این اتفاق فقط در صورتی رخ می‌دهد که استودیو CD Projekt RED روند ساخت بازی‌های خود را با بهینه‌سازی حداکثری به جایی برساند که کمترین بودجه و زحمات ممکن در این پروسه هدر بروند؛ تا با بهره‌وری حداکثری همه‌ی کارها بدون مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شوند. حالا سی‌دی پراجکت می‌گوید که دقیقا به‌لطف قابلیت‌ها و ابزارهای آنریل انجین 5 می‌تواند با سازماندهی ایده‌آل و برخورداری از تمام توانایی‌های لازم، این کار را انجام دهد.

آدام کیچینسکی، مدیرعامل شرکت لهستانی سی‌دی پراجکت توضیح داد که تیم سازنده همچنان مشغول آشنا شدن بیشتر با آنریل انجین ۵ است. در حقیقت او انتظار ندارد که استفاده از موتور بازی‌سازی UE5 کاری کند که خود Project Polaris با سرعت بسیار بیشتری تولید شود، بلکه فکر می‌کند تولید اولین قسمت سه‌گانه با آنریل انجین ۵ راه را برای تولید روان‌تر و بدون معطلی دنباله‌های آن هموار می‌کند.

شرکت لهستانی سی دی پراجکت، سازنده سری بازی The Witcher (ویچر)

کیچینسکی گفت: «ما در حال آماده‌سازی چیزهای مختلف هستیم؛ هم ابزارها و هم خط تولید. بعضی از بازی‌سازها هنوز در حال یادگیری فناوری [آنریل انجین 5] هستند و همزمان تیم‌هایی وجود دارند که با شرکت Epic روی همه‌ی جنبه‌های مورد نیاز برای تولید بازی‌های نقش‌آفرینی داستانی جهان-باز ما کار می‌کنند.

بدون شک برای اولین پروژه [که توسط ما با آنریل انجین 5 تولید می‌شود، انتظار داریم که] احتمالا [استفاده از UE5] پروسه‌های ساخت را کند نکند، اما آن‌ها را تسریع نخواهد کرد. ولی برای پروژه‌های بعدی تصور می‌کنیم که تولید را روان‌تر خواهد کرد. این یکی از دلایلی بود که [توانستیم اعلام کنیم که] ما می‌خواهیم سه بازی بزرگ ویچر را طی ۶ سال عرضه کنیم؛ [دوران ۶ساله‌ای] که با انتشار Polaris یا همان ویچر ۴ شروع می‌شود».

نباید فراموش کرد که سی‌دی پراجکت در همکاری با استودیو Fool’s Theory روی ریمیک اولین بازی The Witcher نیز کار می‌کند؛ در قالب یک بازی کاملا جهان-باز که آن هم با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود. انتظار می‌رود که ریمیک اولین بازی The Witcher، پس از بازی ویچر ۴ به‌دست گیمرها برسد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده