نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۳

بهبود عملکرد و ثبات نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 1 با به‌روزرسانی تازه

نخستین به‌روزرسانی نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 1 با تمرکز روی بهبود عملکرد و ثبات بازی منتشر شد.

استودیو Naughty Dog مدت کوتاهی پس از عرضه نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 1 به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی منتشر کرد تا به رفع برخی از ایراداتی بپردازد که توسط بسیاری از بازیکن‌ها گزارش شده بودند. به‌روزرسانی ۱.۰.۱.۵ لست آو آس پارت ۱ عمدتا روی ثبات و بهبود عملکرد بازی تمرکز دارد. استودیو نانی داگ اعلام کرده است که هنوز مشغول بررسی مشکلات عملکردی بازی است تا با انتشار آپدیت‌های بیشتر به رفع آن‌ها بپردازد.

بازی The Last of Us Part 1 در اوایل هفته جاری در دسترس کاربران استیم قرار گرفت و عملکرد خوبی در زمینه‌ی جذب بازیکن‌ داشت. بنابر اعلام SteamDB، این بازی ۱ با دستیابی به ۳۶ هزار و ۴۹۶ بازیکن همزمان در نخستین روز انتشار به چهارمین عرضه برتر آثار پلی استیشن در استیم تبدیل شده است. بازی God of War، بازی Marvel’s Spider-Man Remastered و بازی Horizon Zero Dawn نیز در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

استودیو Naughty Dog درحال‌حاضر مشغول کار روی بسته‌های به‌روزرسانی دیگری برای رفع ایرادات باقیمانده نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 1 است و جزئیات بیشتری از آن‌ها را به‌محض انتشار در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. ناتی داگ بازیکن‌ها را تشویق کرده است تا هرگونه مشکلی را گزارش کنند. البته این بازی تنها محصول انحصاری پلی استیشن نیست که در زمان عرضه برای کامپیوتر با مشکلاتی در زمینه عملکرد مواجه می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده