// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۳

فروش سه میلیون نسخه‌ای بازی Resident Evil 4 Remake در عرض دو روز

فروش بازی Resident Evil 4 Remake به سرعت از مرز سه میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است.

هفته پیش بود که بازی Resident Evil 4 Remake به‌صورت جهانی عرضه شد و از طرف منتقدین و بازیکنان مورد استقبال قرار گرفت. طبیعی است که این استقبال خودش را در مبحث فروش این بازی هم نشان دهد. حال با اعلام رسمی شرکت کپکام، ریمیک رزیدنت ایول ۴ تنها دو روز پس از عرضه توانست فروشی بیش‌از ۳ میلیون نسخه داشته باشد.

از این منظر، بازی نام‌برده موفق‌تر از هر بازی رزیدنت ایول دیگری که به‌تازگی منتشر شده، عمل کرده است. بازی Resident Evil Village که سال ۲۰۲۱ عرضه شد، در عرض چهار روز به رکورد فروش سه میلیون نسخه‌ای رسید. ریمیک رزیدنت ایول ۳ در سال ۲۰۲۰ هم در پنج روز اول عرضه فروش بالای ۲ میلیون نسخه تجربه کرد و Resident Evil 2 Remake هم در سال ۲۰۱۹ در هفته اول عرضه بیش‌از ۳ میلیون فروخت. درنهایت فروش بازی رزیدنت ایول ۷ در زمان عرضه ۲.۵ میلیون واحد بود.

درواقع ریمیک رزیدنت ایول ۴ دومین عرضه بزرگ این مجموعه را تجربه کرده است. تنها بازی این سری که موفق‌تر از ریمیک Resident Evil 4 عمل کرده، بازی Resident Evil 6 است که در زمان عرضه در سال ۲۰۱۲ توانست ۴.۵ میلیون نسخه بفروشد. گفتنی است بازی Resident Evil 4 Remake درصدر چارت هفتگی فروش فیزیکی انگلستان هم قرار گرفته و بزرگ‌ترین عرضه سری روی استیم را به‌خود اختصاص داده است.

بسته الحاقی The Mercenaries بازی Resident Evil 4 Remake

خوشبختانه هنوز محتوای بیشتری برای این بازی در راه است. حالت محبوب The Mercenaries به‌عنوان یک بسته الحاقی رایگان در ۱۸ فروردین (۷ آوریل) عرضه خواهد شد. همچنین داده‌کاوان رندر کاراکترهای این حالت و جزئیاتی از کاراکترهای قابل بازی و مراحل آن هم منتشر کرده‌اند. به‌علاوه قرار است برای این بازی محتوای انحصاری پلی استیشن وی آر ۲ هم عرضه شود.

شایعات حاکی‌از آن است که Separate Ways به‌صورت یک بسته الحاقی پولی عرضه خواهد شد. این DLC یک کمپین داستانی با محوریت ادا ونگ است که اسنادی از وجود آن منتشر شده و داده‌کاوان هم آن را کشف کرده‌اند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده