نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴

رونمایی از برنامه انتشار محتوای گسترشی برای بازی Saints Row

استودیو Volition از برنامه‌های خود برای انتشار محتوای گسترشی جدید بازی Saints Row در سال جاری رونمایی کرد.

استودیو Volition با توسعه‌ی ریبوت Saints Row نتوانست از نظر میزان فروش و استقبال بازیکنان در حد انتظار شرکت مادر خود یعنی گروه امبریسر ظاهر شود. بااین‌حال به نظر می‌رسد این استودیو همچنان برای پشتیبانی از این بازی با به‌روزرسانی‌های بزرگ برنامه دارد. در همین راستا ولیشن اخیرا برنامه‌ی عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های گسترشی و محتوای رایگان آینده را برای بازیکنان به اشتراک گذاشته است. این محتوا شامل بسته‌های گسترشی برای خریداران Expansion Pass و به‌روزرسانی‌های رایگان برای سایر بازیکنان خواهد بود که قرار است در سه نوبت به ترتیب در ماه مه، ژوئیه و آگست سال جاری در دسترس قرار گیرند.

آیتم‌های تزئینی از بازی Dead Island 2 به‌صورت رایگان به سینتز رو می‌آیند. بازیکنان Saints Row در ماه مه می‌توانند بسته‌های گسترشی The Heist و The Hazardous را دریافت کنند که شامل مأموریت‌های کمپین، اسلحه، وسیله نقلیه، آیتم‌های شخصی‌سازی و موارد دیگر خواهند بود. ولیشن در این به‌روزرسانی و محتوای گسترشی ماه آگست، کمپین اصلی بازی را گسترش می‌دهد و داستان گروه Saints را ادامه خواهد داد.

برنامه انتشار محتوای گسترشی بازی Saints Row

در ادامه محتوای Doc Ketchum’s Murder Circus قرار است در ماه ژوئیه به بازی اضافه شود و درواقع یک حالت بازی تک‌نفره و جدید خواهد بود که بازیکنان را وارد مأموریت‌هایی پیچیده و منحصر‌به‌فرد در Santo Ileso خواهد کرد. علاوه‌بر محتویات گفته‌شده که تنها در دسترس خریداران Expansion Pass قرار می‌گیرند، ولیشن به‌روزرسانی‌هایی را توسعه می‌دهد که درکنار بسته‌های الحاقی و به‌صورت رایگان به‌دست تمام بازیکنان می‌رسند. اولین مورد منطقه‌ی Sunshine Springs است که در ماه مه عرضه می‌شود و درکنار آن بهبود حالت سلفی و سیستم مبارزه را خواهیم داشت.

در ادامه به‌روزرسانی رایگان ماه ژوئیه، کیفیت بازی را ارتقا خواهد داد و دومین منطقه‌ی جدید و رایگان در به‌روزرسانی آگست در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. ریبوت Saints Row هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده