نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴

کشف پوشه بسته الحاقی Separate Ways در ریمیک Resident Evil 4 توسط یک داده‌کاو

یک داده‌کاو با نام Gosetsu شواهد بیشتری مبنی‌بر انتشار بسته الحاقی Separate Ways برای بازی Resident Evil 4 Remake را کشف کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یک استخراج‌کننده داده در فایل‌های بازی Resident Evil 4 Remake به شواهد جدیدی در خصوص کار شرکت کپکام روی بسته الحاقی Separate Ways دست پیدا کرده است.

داده‌کاوی با نام Gosetsu یک پوشه با نام The Another Order را در فایل‌های بازی Resident Evil 4 Remake کشف کرد که نام ژاپنی بسته الحاقی Separate Ways است. علاوه‌براین فایل‌های حالت The Mercenaries و دمو Chainsaw نیز در فایل‌های بازی یافت شد که اولی در قالب یک بسته الحاقی رایگان در ماه آوریل منتشر می‌شود.

بسته الحاقی Separate Ways یک داستان جانبی در بازی Resident Evil 4 به‌حساب می‌آید که پس از انتشار نسخه GameCube برای دیگر پلتفرم‌ها عرضه شد. این بسته شامل ایدا وانگ به‌عنوان کاراکتر قابل تجربه، یک تفنگ دستی، حملات نزدیک منحصربه‌فرد و یک Hookshot برای دسترسی به نقاط مختلف نقشه است. در این بسته الحاقی بخش‌هایی نظیر نبرد در دهکده تغییراتی دارند و جزئیات بیشتری از مشارکت ایدا وانگ در داستان ارائه می‌شود.

این اولین‌بار نیست که زمزمه‌هایی از انتشار بسته الحاقی Separate Ways برای RE4 Remake به گوش می‌رسد. مدتی قبل Dusk Golem ادعا کرد که بسته الحاقی Separate Ways یک بسته پولی جداگانه خواهد بود که «جامع‌تر» از نسخه اصلی است و «احتمالا» در اواخر سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد. شرکت کپکام هنوز انتشار این بسته الحاقی را رسما تأیید نکرده است و نمی‌دانیم که آیا طرفدارها قادر به تجربه این کمپین جانبی خواهند بود یا خیر.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین) روانه بازار شد و اکنون در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده